• Anonym (singel)

Finns det några "dejtingsidor" på nätet som är gratis?

För ett tag sedan separerade jag och nu känner jag att längtan finns efter att träffa någon ny. Men det är ju lättare sagt än gjort. Många träffar ju sina respektive via nätet så jag har kikat in på några dejtingsidor, men alla kräver medlemskap och tar ut en medlemsavgift. Finns det inga sidor som är gratis?

• Svar på tråden Finns det några "dejtingsidor" på nätet som är gratis?
  • Anonym

Spray är väl gratis? Om man inte väljer att betala för "guldpaket" eller vad det kan tänkas heta.

• Jexter

Generellt sett får du bättre resultat ju dyrare sajten är. Detta är givetvis personlig erfarenhet :) Jag menar då inte att snyggare människor har råd att betala mer, utan mer att du bör undvika gratissidor eftersom det helt enkelt är lättare för oseriösa personer att bara köra på lite utan att oroa sig för att slösa pengar.

• Anonym (singel)

Är kanske lite oseriös själv då... känner mig inte så "desperat" efter att träffa någon att jag vill betala för det. Inte än i alla fall... :)

Tackar och bockar för tipset om Spray. :)

• Anonym (singel)

Finns det någon mer gratissida tro?

• Hillbillie

Vilda Webben kan väl också räknas som en sajt där man kan träffa både vänner o annat....Den är gratis (men har väl fler funktioner om man betalar).

Svar på tråden Finns det några "dejtingsidor" på nätet som är gratis?