Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-02 13:09:05 följande:
Jag var på en sån tillställning för några månader sen. Helheten i sig var roligt. Men tyckte att det var lite dåligt arrangerat. När vi kom dit fick vi en välkomstdrink, sen fick man mingla bäst man ville. Tills de sa till att man fick sätta sig till bords. Vi hade långbord med hela våran skola (var så få som hade anmält sig så vi var 28 från hela skolan, annars får man sitta klassvis), det var ingen bordsplacering vilket var superdåligt för det resulterade i att en del fortfarande inte hade vuxit upp utan promt var tvungen att sitta bredvid en viss person, så det var värsta krånglet innan alla hade fått en plats de var nöjda med.Sen var maten värdelös!! Vet inte om det har med själva företaget i sig att göra, eller om det var stället i sig man skulle klaga på. Förrätten var räkcoctail som var för stark så ingen knappt kunde äta. Varmrätten bestod av nåt segt, rött kött, nån jätteflottig beasås o ingen god potatisgratäng. Sen var det kaffe o en pytteliten kaka efter det. Det o välkomstdrinken var allt som ingick i 395 kr. Dricka till maten fick man köpa själv.Det arrangerades inga lekar eller nåt skoj efter middagen, utan man fick mingla själv o dansa bara.Det enda som fixades var ett gruppfoto på hela ens skola.Så totalt sett så var det kul att träffa allt folk, men inte värt pengarna.
Tack för ditt svar!
Kan tänka mig att det blir lite likadant här. Gick just in och kollade och såg att det endast är 15 anmälda från min skola (130 är inbjudna), varav endast 2 st från min gamla klass. Sista anmälningsdag är imorgon, så jag är väldigt tveksam nu till om jag ska gå över huvud taget.