någon mer som har emmaljunga scooter
Hej jag har beställt en emmaljunga scooter nu till min son på 1år..vill höra finns det fler som har en sån...i såfall vad tycker ni om den
Hej jag har beställt en emmaljunga scooter nu till min son på 1år..vill höra finns det fler som har en sån...i såfall vad tycker ni om den
Jag har en & är JÄTTE nöjd med den! =)
Kan ta sig fram stort sett överallt...både på berg, skog, snö, strand...
Jag är super nöjd med min
Jag älskar vår emmaljunga scooter
De enda som jag tycker mindre om är att det är väldigt liten korg under & man kan inte ha för mycket lastning på handtaget då den är ganska bakåt tung den vagnen..
Älskar vår scooter 2.0, den var verkligen ett bra köp!!
Hade ocksåen sån och det var en toppen vagn. Men bytte till en mindre pga att vi hade den bara på stan så jag tyckte att emma ljunga vagnen var för tung att lasta i och ur bilen.
finns det någon som har kort på den? så kanske jag slipper söka på internet hihi
Vi har nyss köpt vår scooter 2.0 och jag älskar den likaså gör sonen!
Däremot hade jag inte köpt den om de inte gjort de förbättringar som gjorts till den nya versionen med bättre liggläge och större varukorg. Den är så smidig och lätt att köra, oavsett underlag, samt lyfta in och ur bilen dessutom sover sonen kanon i den vilket är det viktigaste för mig då han sover minst ett par timmar om dagen ute i vagnen
Puffar lite
Vi har köpte den nya 2,0 som kom ut för inte så länge sedan. Den är super! Använder den till sonen på 9,5 månad
Lantani: var inne o kollade eran nyss den var jättefin även eran pojke.
min 1åring får sin scooter vilken dag som helst...sök på google.se så skriver du Royal blue så ser du den vi ska..vi skaffar också den nyaste