Hjälp oss!!!
Hej!
Här är just nu en stor kris som det känns vet inte vad jag ska göra, eller hur jag ska hantera hela situationen, känns som allt bara blir mer fel!
Vi har varit tillsammans i 10 år och varit sambos i 7 år, så jag vet att vi är rätt för varandra. Vi har en dotter på 1 år!
Nu har sambon börjat sagt att han inte vet vad han vill längre men tror att han skulle behöva vara själv...jag blir helt förtvivlad och försöker ställa upp på alla vis och visa mina bästa sidor men han verkar så nere hela tiden!
Hur ska vi reda ut det här, vi är såå dåliga på att prata med varandra, det blir bara fel, ska man försöka skriva ner positiva och negativa saker och bearbeta eller ska man försöka hitta nån att prata hos vi två, när jag föreslagit det så säger han bara nej! Han vill aldrig vara hemma längre säger han och vi har en hel del saker inplanerade, resor och dyl som han säger ska bli av ändå, men hur kul är det om man mår dåligt! Jag är så ledsen hela tiden inom mig, försöker bita ihop hela tiden för att orka med dottern som jag är hemma och tar hand plus att jag gör ALLT annat, han jobbar hela tiden eller är på övningar, krogen, jakt...själv är jag så trött!
Hur ska jag bete mig eller ta tag i den här situationen??