Svettas så mycket att jag inte kan leva ett vanligt liv längre...
Jag började under min graviditet svettas mycket under armarna. Detta pågick tills 6 månader efter förlossning, då började jag använda Absolut Torr och det har fungerat bra. Men senaste månaderna har jag börjat svettas kopiösa mängder på ryggen, i ansiktet och mellan brösten. Trodde då att detta berodde på att tidigare svetten under armarna, som jag nu slapp tack vare Absolut Torr, fördes ut genom svettkörtlar i ryggen... Slutade med Absolut Torr men svettningarna kvarstår!
Nu är det så illa att mina studier blir lidande... På morgonen har jag 20 minuter till dagis för att lämna mitt barn, och hela vägen är uppförsbacke. När jag har lämnat honom är jag bokstavligen talat dyngsur av svett (ibland går det att vrida ur min tröja) och jag kan bara inte gå till skolan när jag ser ut så... Det luktar inte men det SYNS!
Snälla hjälp mig med tips... Vad kan jag göra? Finns hjälp att få? Var nu 19 månader sen jag födde barn och det tycks inte bli bättre med tiden, bara värre... Med facit i hand hade jag hellre svettas under armarna, det går åtminstone att dölja... En svettfläck från bh-knäppningen på ryggen upp till nacken går INTE att dölja