• Triple Troubl­e
    Äldre 3 Sep 10:11
    3253 visningar
    66 svar
    66
    3253

    Tvillingar i sommar, del 11

    Hej igen, såg att tråd 10 hade gått ut, så dags för nummer 11 Vi fortsätter vårat prat om livet och tvillingar i värsta trotsåldern.

    Länk till förra tråden (Tvillingar i sommar, del 10)

    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m44473628.html

  • Svar på tråden Tvillingar i sommar, del 11
  • Tindra­04
    Äldre 3 Sep 13:25
    #1

    Kanonbra Triple Trouble! Tusen tack för länken!

  • Enzo1
    Äldre 3 Sep 17:12
    #2

    Tack TT.

  • Äldre 3 Sep 19:18
    #3

    tack! har precis nattat tjejerna satt ner röven i soffan och slappar! Sjukt trött idag.. hur mår ni andra?

  • MallaM­ojs
    Äldre 3 Sep 19:52
    #4

    Toppen TT

    Jag har precis dammsugit och hämtat upp all tvätt från stugan. Barnen är hos sin pappa. Ska försöka komma ikapp med allt som fått stå tillbaka...typ städ, tvätt, jobb...

    TT - kan du nästa söndag? Någon annan som vill komma?


    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Enzo1
    Äldre 3 Sep 20:02
    #5

    Såg du Malla att jag tackade JA till nästa söndag?

    Vi mår ganska bra, lite trötta så här på kvällen. Barnen somnade snällt i kväll, precis vad jag behövde.

  • MallaM­ojs
    Äldre 3 Sep 20:31
    #6

    Mm, jag såg, enzo


    *~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Enzo1
    Äldre 5 Sep 14:42
    #7

    Kommer du till Malla nästa söndag TT?

  • Tindra­sson
    Äldre 7 Sep 21:14
    #8

    Hej!
    Tack för tråden TT.

    I fredags bröt Linnea höger ben. Tur i oturen var det rätt ben. Det ben som ännu inte är uträtat. Men det tråkiga är att vi får vänta ända tills på torsdag lunch för operation. Det betyder att benet halvvägs läkt ihop redan. Då får dom alltså bryta av benet igen för att räta ut det och sätta i spikarna. Verkligen latjo!
    Trodde vi skulle fått åka upp som idag och få henne opererad i morgon. Men ack så fel jag hade.
    Det är så jobbigt att se henne ha så ont. Hon gråter när vi lyfter upp henne och när det ska bytas blöja.

    Dessutom är det katalogfotografering på dagis på fredag som Linnea definitivt missar. Känns också väldigt surt. Tur att dom i så fall inte tar porträttfotografering. För då hade jag mått riktigt dåligt.

  • Tindra­04
    Äldre 7 Sep 22:25
    #9

    Nej stackars Linnea! Massor av kramar till henne och resten utav familjen!

  • Triple Troubl­e
    Äldre 8 Sep 12:11
    #10

    Tindrasson, jag tycker så himla synd om Linnea, måste ju vara så jobbigt att först ha ont och sen ha gips som är i vägen. Åh jag kan bara tänka mig hur mina trotsiga pojkar skulle reagera på det gud vad ni får stå ut med mycket tråkigt. Hur mår ebba då? inga nya brott? stor kram

    jag kommer!! gud vad kul. Det är väl nu på söndag? Vilken tid ska man komma?

Svar på tråden Tvillingar i sommar, del 11