• fröken freja

Inga flytningar-gravid?

Kan man ha inga flytningar och vara gravid?
    Överallt läser jag att om man är gravid ska man ha rikligt med flytningar pga hormonomställningen i kroppen.
    Men ingenstans läser jag att man kan ha icke-existerande flytningar och vara gravid.
    Någon som vet något?
    Tacksam för svar.

• Svar på tråden Inga flytningar-gravid?
  • bebbe längtan

har inget minne att jag hade det när jag väntade min son...

• fröken freja

Tack för svar kära du, det är bara så konstigt, överallt läser man att man får mer flytningar för hormoner hit och dit.
    Jag skulle haft min mens igår eller idag men antar att det är "min hjärna" som håller mensen inne igen och att den kommer när jag sett neg. testet haha skämt åsido men det har hänt tidigare:(

• bebbe längtan

oki..hehe...jo har hänt mig några gånger innan oxå...hoppas dock denna gång..hehe

• fröken freja

om sanningen ska fram så känner jag mig så torr som jag förväntar mig att vara när i klimakteriet:( trycker jag upp papper mellan bena så blöder jag jättelätt från livmodertappen men bara så lite att det knappt är märkbart.

• fröken freja

ohhh håller tummarna för dig, vilken dag är du på?

• bebbe längtan

jaha...va jobbigt...hmmmm

jag vet inte ännu,men hade oskyddat sex i måndags..hade ägglosning då oxå,samma dag....så hoppas!!

• fröken freja

Håller tummarna för dig:) :)

Andra får gärna försöka hjälpa mig också då jag känner mig som en klimakteriekossa eftersom jag är så torr och har aldrig någonsin hört talas om en gravid kvinna som skulle vara snustorr därnere:(

• bebbe längtan

tack så mycket..

hoppas det löser sig för dig...*kramar om*

• fröken freja

Tack:) fick plus idag:O helt chockad!

• Moncabang

fröken freja skrev 2009-09-04 18:34:56 följande:

Tack:) fick plus idag:O helt chockad!
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D
Svar på tråden Inga flytningar-gravid?