• Anonym

Bästa sättet att komma över någon är att ligga under en annan?

Som rubriken säger, stämmer det? Någon som har erfarenhet av det?
    Har inte kommit över min exman än och har nu dejtat en grymt fin kille ett par gånger som jag vet vill ta våran relation till nästa steg. Ingen av oss vill ha något seriöst det har vi varit ärliga om från början.

• Svar på tråden Bästa sättet att komma över någon är att ligga under en annan?
  • challe 1

Ja alltså vill ni inte ha något seriöst är det väl bara att köra på.

annars tror jag mest det är tiden som avgör om man kommer över någon. Att hamna under någon en vecka efter ett stort uppbrott tror jag inte skulle göra någon som helst nytta.

Så summan av kardemumman. Ha lite kul, för vad gör det då om du inte har kommit över ditt ex om det bara ska vara lite skoj. Annars får du vänta ut tiden tills det känns bättre.

• Gravid2010

Ja... men endast om han slår dín exman i sängen.. Visar han sig vara en besvikelse så står du på noll igen!

• Petrus
    Gravid2010 skrev 2009-09-04 09:44:29 följande:
    Ja... men endast om han slår dín exman i sängen.. Visar han sig vara en besvikelse så står du på noll igen!
    Haha.....cyniskt, men förmodligen sant. Bullseye!
  • LillaTanten

"Komma över" vet jag inte om man gör genom att ha sex - det sitter väl kanske lite djupare än så ....men vill du roa dig och njuter av killen du träffat så tycker jag självklart och absolut att du ska göra allt du kan och vill med honom, om inte annat så för att må bra och få en liten egoboost?! Lycka till =)

• Gravid2010
    Haha.....cyniskt, men förmodligen sant. Bullseye!
    vis av erfarenhet.
Svar på tråden Bästa sättet att komma över någon är att ligga under en annan?