• Anonym

Efter sex.

När vi har haft sex så ligger vi och myser i ca:5 minuter sen kliver flickvännen upp och går och kissar sätter på sig sina trosor och vill se på tv en stund.

Varje ända djävla gång!!! Hur mysigt är det?? Okej det händer att hon stannar en av tio mer är det inte. Jag har sakt till henneatt jag skulle vilja sova naken med henne men hon sover sämre utan trosor.

Medans jag är inne i eftersex-bubblan och myser så vill hon (enligt mig ) ur den fort och börjar se på tv och prata middags mat=( urtrist!!

Är det någon annan som gör så här? Jag har aldrig varit med om det tidigare utan jag brukar sommna i armana på min partner med min partner.

• Svar på tråden Efter sex.
  • Anonym

Min sambo kan vara helt inne i sexet och är helt fantastiskt - men så fort det är klart så reser han sig som en brandman och går in och duschar. Så är det alltid och har alltid varit. Själv ligger jag där och känner mig dessutom som värsta sunk-kärringen, som bara vill ligga kvar en liten stund. Men när han är färdig i badrummet, så är det min tur att duscha. Annars tycker han att jag är äcklig.
    Så jag förstår och lider med dig

• Anonym

jag brukar gå och kissa direkt efter och sen kanske vi kramas en stund..men sen brukar vi somna var för sig..varken jag eller sambon klarar av att sova i den andres famn..

• Anonym

Min karl gör likadant.
    I början av vårt förhållande var det precis som du beskriver att du vill ha det, men efter ett tag förändrades det. Nu drar han sig ur direkt, går på toaletten och tar på sig kalsongerna. Hur kul är det?
    Förstår precis hur du känner, men jag vet inte vad man ska göra för att ändra på det. Tyvärr.

• Anonym (trött)

Vi myser kanske 5 minuter efter sexet sen går jag upp och kissar och sen sover vi. Jag måste ligga på mage om jag ska somna och killen med så inte en chans att vi somnar i varandras armar. Kramas och närhet kan vi få ändå under dagen och kvällen så när jag ska sova vill jag göra det bekvämt.

• Anonym (inge mys)

Min man går direkt på toa och när han kommer tillbaka myser vi lite. Pussar varandra men vi somnar var för sig. I bland ligger vi längre och pratar en massa strunt och håller om varandra.
    Man man kan inte somna om han inte ligger på magen och jag måste ligga på sidan så jag kan somna.

• Anonym (men hjälp !!!)

Lite nyfiken hur din flickvän är annars är hon stel och kall som person eller kärleksfull ?
    Är hon närvarande under sexakten ?
    Alla är vi människor med olika behov, ja menar tänk om hon skulle kräva nåt annat av dig ? tex du måste sova med kalsonger på....
    Jag var tillsammans med en sån kontrollerande man en gång, han kvävde mig med sin syn på hur saker skulle vara...Tänk på det och va glad om du för övrigt har en go och kärlekfull flickvän !!!

• Anonym (men hjälp !!!)
    Anonym skrev 2009-09-04 10:55:41 följande:
    Min sambo kan vara helt inne i sexet och är helt fantastiskt - men så fort det är klart så reser han sig som en brandman och går in och duschar. Så är det alltid och har alltid varit. Själv ligger jag där och känner mig dessutom som värsta sunk-kärringen, som bara vill ligga kvar en liten stund. Men när han är färdig i badrummet, så är det min tur att duscha. Annars tycker han att jag är äcklig.Så jag förstår och lider med dig
    Mmm kanske dags att fundera på om din sambo är den rätta om han tycker du är äcklig ? För dofter och klet efter sex är väl det mest naturliga i världen !! Men visst självklart kan man väl duscha men då om man bara själv känner för det !!
  • Anonym (förstår henne)

Jag måste säga att jag förstår henne. Mina anledningar:
    - har man en gång haft en infektion i underlivet är man rädd för att få tillbaka en sån, och att kissa efter sex är bra förebyggande. Dessutom blir man kissnödig ofta.
    - gillar inte känslan av kladd mellan benen och neröver låren. Jag blir ofta väldigt våt och när sperman rinner ut och neröver, så är det inte så jättemysigt att ligga kvar i. Har inget emot kroppssafter under själva samlaget, men vill ändå göra mig lite ren efteråt.
    - har alltid haft komplex för min mage, och vill gärna ha nåt "runt om den". Känns bra att ha trosor på mig, speciellt om jag ska ligga i någon annans famn. Ligger hellre naken själv.

• EmmaOh

Anonym (förstår henne) skrev 2009-09-04 11:51:22 följande:

Jag måste säga att jag förstår henne. Mina anledningar: - har man en gång haft en infektion i underlivet är man rädd för att få tillbaka en sån, och att kissa efter sex är bra förebyggande. Dessutom blir man kissnödig ofta. - gillar inte känslan av kladd mellan benen och neröver låren. Jag blir ofta väldigt våt och när sperman rinner ut och neröver, så är det inte så jättemysigt att ligga kvar i. Har inget emot kroppssafter under själva samlaget, men vill ändå göra mig lite ren efteråt. - har alltid haft komplex för min mage, och vill gärna ha nåt "runt om den". Känns bra att ha trosor på mig, speciellt om jag ska ligga i någon annans famn. Ligger hellre naken själv.
    Jag håller med dig på alla punkter (förutom trospunkten för min egen del men kan förstå resonemanget, även om det är bättre för muttan att sova naken).

Men TS kanske kan be sin tjej komma tillbaka efter toabesöket och mysa lite till? Säg det på ett ickeanklagande sätt bara. Berätta att du längtar efter henne efter sex men att du förstår att hon vill springa en snabbis på toa.
  • Anonym

Hon är kramig och gossig så det är det som blir märkligt för mig. Jag har bett henne komma tillbaka och once in a bluemoon gör hon det.
    JAg vill ju mys prata om hur skönt det var och sånt trams men det är mysig!! Okej det behöver inte vara vaje gång.

HAde en poljkvän en gång som gjorde som den killen, så fort det gått för honom. Rakt in och tvätta sig, efter några månader fick jag ur honom att han trodde att han skulle få cancer i snoppen om han inte tvättade den direkt.

För mig är alla lukter och vätskor...mysiga, det är liksom vår kärlek som sprider sig omkring*asg* Vad fånigt det låter när man säger det högt...

Svar på tråden Efter sex.