Vilket mål är nyttigast på McDonnalds?
Jag äter sällan där, men ska överaska sonen idag med lite lunch där. Vad ska jag välja (till mig själv) om jag inte vill ha något jätteonyttigt?
Jag äter sällan där, men ska överaska sonen idag med lite lunch där. Vad ska jag välja (till mig själv) om jag inte vill ha något jätteonyttigt?
Ah du äter där sällan så unna dig något riktigt gott:)
Äter man väldigt sällan,kan man ju kosta på sig att äta lite onyttigt
Det blir ju lite trist annars .
Men annars kan man ju byta ut läsken mot mjölk,avstå pommes friten och välja sallad eller annat till.
De är väl de värsta bovarna
Sedan är det ju vitt bröd till allt,men det får man väl ta
Det beror ju på vad du anser vara nyttigast. Är nyttigast det med minst kalorier så finns det sallad med en kycklingfilé och sallad.
En QP meny är skitnyttig!
Bröd, kött, ost, salt & fett....hela kostcirkeln!
*lever i sitt lala-land*
ta en sallad om du inte vill vara onyttig,ta bort crutongerna och dressing så har du en lagom tråkig måltid
deras kycklingnuggets är ganska nyttiga, och goda. och vi brukar byta pommes mot sallad. och så minimorötter... Äter alltid happy meal, jag med...
Klart att du kan få fullkornsbröd till fisken, det är bara att be om det! Har själv jobbat där så jag vet.... Sen är ju alla light läsker bra alternativ kalorimässigt, samt att jag alltid väljer morötter istället för pommes.
Har jobbat där och många som var "Nyttig" men inte ville ha sallad tog en vanlig burgare som fullkorn "dock inte big som inte går att göra dubbel med fullkorn" Sen morötter, äpplen, sllad eller bönsallad till och dom drack ramlösa eller mjölk till=)
Mc Donalds är äckligt, hela menyn. Tar hellre och köper en pizza eller take-away-wook med mig och sätter mig i en park eller på stranden, så blir det lite kul picnick. Men ibland får man offra sig för de små. När dottern var liten började hon yla om hur hungrig hon var varenda gång hon såg en Mc Donalds-mås, det spelade ingen roll om hon just hade ätit. Det var ju bara så kuuuul att gå dit!
Men isådana fall... Vegoburgaren är rätt okej. Sidesallad istället för pommes, och jouce eller ramlösa istället för läsk. Finns sallader också.
jag äter ibland på mcdonalds,,men oftast på burger king och då väljer jag en vanlig meny,,men jag tar vatten till,det blir ju lite nyttigare,,avskyr läsk,tycker det smakar blask så för mig fungerar det bra att ta vatten till mina menyer.