• SnuttanSnuttan

Roliga saker på tjejkväll? HJÄLP :D

Hej!
    Ska ha "tjejträff" i morgon med ca 18 tjejer, både som jag känner och inte :)

Hjälp mig nu med att komma på roliga lekar, kul dukningar (ska bjuda på tacos) frågesport? osv.

Ska ha leken: Vissla med kex vinner

Alla får 2 mariekex var och efter man räknat till tre stoppar alla in kexen samtidigt och sen ska man försöka vissla på en bestämd låt. Den som hinner först vinner.

Ska också köra Ahlgrens bilar leken.

En skål med ahlgrens bilar, man tar en, slickar på den och sätter den i ansiktet. Den som får flest att fastna i ansiktet efter 5 minuter vinner.

Kom igen nu, hjälp mig med fler roligheter!! :D

• Svar på tråden Roliga saker på tjejkväll? HJÄLP :D
  • Lundby87

kanske löjligt vad vet jag men dela upp er i två lag och baka snyggaste tårtan? du får bli dommaren. sen har ni ju något att mumsa på.. men kanske passar mer då man är yngre.

• mrs holiday

En stämmingshöjande stafettlek för de som ej är rädda för alkohol!

Gör iordning ett antal snapsglas (finns engångs i plast) och fyll hälften med vatten och hälften med någon klar alkohol (ex absolut, renat eller vad som, bara det ser ut som vatten). Placera ut dem slumpmässigt på ett bord, på varsin sida för var lag. Sen kör du vanlig stafett, där man springer fram till bordet och måste tömma ett glas innan man återvänder i ledet. Roliga miner för de som får alkoholsnaps, mycket skratt och tjut! När vi lekte den sprang vi två, tre ggr var, det gjorde det hela ännu roligare - speciellt roligt blev det när en del fick ta hela tre alkoholsnapsar!

• SnuttanSnuttan

haha va roligt!

Mer?

Hittade en där man skulle hänga en varmkorv i ett snöre som man sedan hängde runt midjan. Sen ska man "jucka" upp den till munnen utan att använda händerna.

Den som först tar en tugga vinner! :p

• Annis613
    Lundby87 skrev 2009-09-04 17:32:51 följande:
    kanske löjligt vad vet jag men dela upp er i två lag och baka snyggaste tårtan? du får bli dommaren. sen har ni ju något att mumsa på.. men kanske passar mer då man är yngre.
    eller fulaste tårtan :)
Svar på tråden Roliga saker på tjejkväll? HJÄLP :D