-
-
Svar på tråden vad är ditt favorit godis?
-
Marabou-choklad! Mmmm....
-
gullunge80 skrev 2009-09-04 22:21:06 följande:Marabou-choklad! Mmmm....
Mmmm.... va gott
-
Djungelvrål
-
ALLT! men mest choklad ;p
-
Gräddkolan från Karamellkungen (lösgodis)
-
Rosa Helena skrev 2009-09-04 22:27:09 följande:
Gräddkolan från Karamellkungen (lösgodis)den fyrkantiga? yammie..men lite sliskig efter ngr bitar -
Tennisrack, kinapuffar och kexchoklad.
-
Nötkräm och Marabou Choklad med nötter mumms mumms mumms
-
Detta var svårt då det är olika från dag till dag men:
oftast choklad av alla former
Polkagrisar
Fylld lakrits
Gott & Blandat
Likör karameller
"Sopsäckar" från Bonbon
och säkert massa annat! :D -
gott gottMiaAnnette skrev 2009-09-04 22:30:09 följande:Detta var svårt då det är olika från dag till dag men:oftast choklad av alla formerPolkagrisarFylld lakritsGott & BlandatLikör karameller"Sopsäckar" från Bonbonoch säkert massa annat! :D
-
puffar
-
Jag vill nog lägga till Ahlgrens bilar också!
-
Åh, Gud. När jag öppnade tråden var jag övertygad att jag skulle skriva Haribos syrlingar. Kexchoklad? Marabou? Gott & Blandat? Daim? Djungelvrål! Det är omöjligt att välja, jag är för mycket av en godisråtta!
-
absolut djungelvrål o marabou swezernöt
-
Nej, denna är liksom i avlång och halvrund ( finns det ngn sådan form`? ),är bara karamellungen som har just den - den heter smörkola.snart3barnsmamma skrev 2009-09-04 22:28:17 följande:den fyrkantiga? yammie..men lite sliskig efter ngr bitar
Shit, vad den är god, rekommenderas varmt -
Rosa Helena skrev 2009-09-05 15:53:21 följande:
Nej, denna är liksom i avlång och halvrund ( finns det ngn sådan form`? ),är bara karamellungen som har just den - den heter smörkola. Shit, vad den är god, rekommenderas varmtDen är jättegod!
Och karamellkungens glasstrutar, och den nya chokladen från marabou; mörk choklad med citron och ingefära! -
Turkisk peppar, både hårda och mjuka.
-
Choklad, Tarragona tror jag, eller Plopp eller Kinder. Svårt att välja
-
Rosa Helena skrev 2009-09-05 15:53:21 följande:
Nej, denna är liksom i avlång och halvrund ( finns det ngn sådan form`? ),är bara karamellungen som har just den - den heter smörkola. Shit, vad den är god, rekommenderas varmtok, får hålla utkik efter den -
Turkisk peppar, den hårda varianten....