• MelinasMamma

Unga mammabloggare

Hej! Emma, 23 år och mamma till en dotter på 10 månader. Kika gärna in på min blogg, mybeautifuldays.blogg.se

Jag söker flera läsare och nya bloggar att läsa.

• Svar på tråden Unga mammabloggare
  • sundsvallstjej

jag är en blivande mamma på 21 år, får en liten prinsessa i november.
    bloggar just nu mest om min graviditet=)

• elinamedtheo

Detta är ot men är man verkligen en ung mamma när man är över 20?

• blir mamma 08

elinamedtheo: nja njo tycker att man är en ung mamma till 25 ungefär så jag ligger väl lite i gråzonen

• elinamedtheo

blir mamma 08 skrev 2009-09-05 00:32:02 följande:

elinamedtheo: nja njo tycker att man är en ung mamma till 25 ungefär så jag ligger väl lite i gråzonen
    Jag anser inte att man är en gammal mamma för att man fyller över 20 . Men tänk vad olika man tänker :) Jag är 22 men anser mig inte som ung förälder.
  • blir mamma 08
    elinamedtheo skrev 2009-09-05 00:35:42 följande:
    blir mamma 08 skrev 2009-09-05 00:32:02 följande:
    Jag anser inte att man är en gammal mamma för att man fyller över 20 . Men tänk vad olika man tänker :) Jag är 22 men anser mig inte som ung förälder.
    ja det mesta hänger på mognaden. Förstod att det inte var så du menade :)
    känner mig inte som en ung mamma heller riktigt, men känner mig ung. Bortsett från vissa dagar då det känns som om jag vore närmare pensionen än studenten.. men om man ska ge begreppet "ung mamma" en åldersgräns, så tycker jag den går vid 25.

sundsvallstjej: Grattis till dottern i magen du har en underbar tid framför dig
  • Devins Rockmamma

24 år gammal och har en son på 1 år som precis har börjat på dagis.
    Jag Bloggar om livet efter sambons död, om livet som ensamstående mamma till vår son.

saramedsinrocktiara.blogg.se

• MelinasMamma
    elinamedtheo skrev 2009-09-05 00:28:52 följande:
    Detta är ot men är man verkligen en ung mamma när man är över 20?
    Inte ser jag mig som gammal iallafall..
  • pezz

jag tycker nog man är ung mamma om man är 20 och nedåt det är svårt o säga vissa kan kännas unga som är äldre jag var 23 när jag fick mitt första och kände mig inte som en ung mamma snarare typ normal lr va man ska säga för inte va ja gammal alla fall

Svar på tråden Unga mammabloggare