Hunter gummistövlar
Funderar på att köpa mig ett par Hunter-stövlar. Är det ett bra köp tycker ni? Ska jag satsa på svarta eller?
Funderar på att köpa mig ett par Hunter-stövlar. Är det ett bra köp tycker ni? Ska jag satsa på svarta eller?
Jag tyckte de var onödigt dyra. Särskilt hade jag nog tyckt det om det var svarta jag ville ha. Köpte Viking i stället .
Ja, sjukt dyra men jag tyckte jag var värd det ;) Det blev ett par svarta. De hade inte så många färger inne. Bruna kan jag tänka mig är snyggt också men jag är nog mer svart än brun egentligen. Köpte en svart jättebra jacka också så Lekparken - here I come. Det finns inget dåligt väder......
Vi tycker att de är underbara. Jag har ett par rosa och dottern ett par rosa och ett par svarta.
Åh rosa är fint också. Jag såg att det fanns speciella Hunter-strumpor också. Lika höga som stövlarna. Tror jag ska köpa det inför kallare väder för de är väl inte så varma stövlarna?
Var finns dessa stövlar?
Jag köpte mina svarta härifrån http://www.lookatmycrazyshoes.com/ är så nöjd.
Köpte även en fleecesocka till.
Det finns en bild på dem i min blogg.
Jag är oxå inne på ett par Hunter just nu...och har tittat på www.lookatmycrazyshoes.com/
Det som förvirrar mig något är namnen på stövlarna. Är det "Hunter Welly" som är originalstöveln? Förvirrande att det finns andra som heter "Hunter Original Gloss" t ex.
Är de normala i storleken? Har nån av er upplevt problem med att de blir missfärgade (mjölkvita?)?
Jag beställde härifrån: www.hunter-boot.com (från deras webshop alltså)
Dessa vill jag ha men har ej klurat ut hur jag kan få tag i dem
www.hunter-boot.com/81/Shop-Online/Special-Edition/Hunter-for-Jimmy-Choo/Hunter-for-Jimmy-Choo.aspx
Nä, de lär inte komma till tråk-sverige. Du får nog ställa dig på väntelistan...
Aha, sorry jag kollade inte så långt.
Här är mer info och en mailadress
www.jimmychoo.com/pws/EditorialContent.ice
Beställde två par av dessa under tiden, ett par vita och att par svarta.
www.lookatmycrazyshoes.com/hunter-rhs-original-p-2713.html
Jag har dessa, fr asos.com
"Hunter Original Lace Short Weelington Boot"
Måste ha ett par stövlar som funkar att gå i utan att de gör ont i fötterna..har dom på förkolan i ur & skur-väder samt till skogen. Regnar de så får de sitta på fötterna i tunnelbanan med!
Jag tror tyvärr att det finns risk för att de snygga Hunter/Jimmy Choo stövlarna är slutsålda men de går förmodligen att hitta på Ebay.