• Bebbo

När testade ni efter nidblödning?

Jag undrar bara när ni testade + efter nidblödning...

• Svar på tråden När testade ni efter nidblödning?
  • Bebbo

puffar upp en gång till i hopp om att det har kommit in nya som kanske har erfarenhet av det här...

• Lady Namárië

Jag hade nidblödning en vecka efter äl, men testade inte positivt förrän sex dagar efter utebliven mens.

• boopan

Hej!
    Jag hade en blödning den dagen jag skulle ha min mens, fredag, och sedan testade jag plus på måndagen. Nu är jag 36+6.
    Lycka till!
    Kram Petra.

• Fysalis

Jag testade mig på BIM (elva dagar efter blödningen) Förstod inte förrens efteråt att den lilla blödning jag haft på vår semester var en nidblödning. Den kom en lördag och jag tror att jag blev befruktad på måndagen. Häftigt!

• Bebbo

Jag fick lite rosa på pappret igår, å i morse testade jag mit. men såklart negativt. Det borde alltså varit för tidigt att testa sig om jag är gravid...

• Missboss

Testade dagen efter nidis och det blev svagt positivt. Nästan så man inte kunde utläsa det hela. Iofs var det efter jobbet så dagen efter med morgon urin så blev det tydligare, alltså sista testen på BIM.

• Bebbo

Då borde det alltså inte varit helt omöjligt att det skulle visat + idag om jag är gravid.

Jag testade med baby or nots tester. Det blev ett starkt kontrollstreck. Men där teststrecket skulle vara eller möjligtvis lite längre ner så kom det ett jättetunt streck. Enligt beskrivningarna så är det negativt. Men varför kommer det strecket fram. Nån som vet???

• Lady Namárië

bebbo--> Nej, helt omöjligt är det inte, men tänk på att det är först vid nidationen som graviditetshormonerna börjar utsöndras, och det kan ta ett bra tag innan du kommer upp i sådana halter att ett test kan känna av det. När har du bum?

• Bebbo

på lördag. så det är ju två dagar kvar. men det känns som att mensen ska komma snart.. känner mig jätteseg. vill bara lägga mig ner å gråta... snyft snyft...
    innan det här har jag kännt mig kanonpigg. totalomvändning nu..

• Missboss

Lita inte på test före bim... Du kan vara gravid men det är för tidigt att visa.

Tappa inte hoppet!!!!

• Bebbo

Tack för all peppning! Jag ska försöka hålla hoppet uppe...

• Cahela

du kan få nidblödningar och ändå få mens som vanligt då det blivit ett tidigt missfall,,,ge inte upp hoppet nu det kan gå vägen.....du har ju två dagar kvar...

Svar på tråden När testade ni efter nidblödning?