• Längtarflickan

Resevagn från 5 månader tips!

Jag är på jakt efter en resevagn helst som är bakåtvänd men det verkar omöjligt att få tag på. Någon som har tips på någon bra resevagn eller har någon jag kan köpa!

• Svar på tråden Resevagn från 5 månader tips!
  • Delfinen

Vilken bra fråga!
    Detta söker jag också för framtida resa!

• parvati

Köp en billig och lätt liggvagn secondhand? Caremas vagnar har ju fullt liggläge men är framåtvända.

• mammaNena

iof inte bakåtvänd, men vi har en acta graco city cross. fullt liggläge, 5 punkts sele, bra korg under Och inte så dyr!

• Längtarflickan

Jag har hittat en first wheel som i och för sig är i två delar men smidig och lätt samt framåtvänd...
    Vad tror ni?

• Delfinen

länk?? :)

Längtarflickan skrev 2009-09-05 15:37:36 följande:
    Jag har hittat en first wheel som i och för sig är i två delar men smidig och lätt samt framåtvänd...Vad tror ni?
  • stardream

Shopper RS+ men den verkar inte gå att få tag på.

Jag har letat som fan efter en bra vagn, och efter mycket om och men så beslutade jag mig för chicco ligt way. Verkar vara många som är nöjda med den!

• Jensa1973

En sulky köpte vi till Turkiet resan i somras. Inte bakåtvänd, men så gott som fullt liggläge, Lilleman fyllde 4 månader medan vi var där.

Graco Mojo.

Inte just en lättviktare, men superenkel att fälla ihop och den går ner i babyproffsens "vagnspåse" som ett extra skydd!

Svar på tråden Resevagn från 5 månader tips!