Bröstchock!!
Idag hände det som jag aldrig hade tänkt mig skulle kunna hända. Jag gick på stan för att hitta en bra BH. Tog mig till provrummet med både storlekarna D- och C-kupa. Jag hade ju för 1 år sedan storlek DD, men då jag har gått ner i vikt (22 kilo för att vara exakt) visste jag att min bröststorlek minskat också.
Och vad händer..jo, D-kupan är för stor, precis som C-kupan också! Och tro mig, C-kupa har jag ändå haft sedan jag började i gymnasiet. Jag blev bara så chockad, så jag var tvungen att gå ut för att kunna andas. Efter ett tag gick jag till en annan affär och tänkte att "fasen, jag måste ju ha en bra BH i alla fall.." så jag skulle pröva en B-kupa då. Först hittade jag bara stora kupor..nu helt plötsligt fanns det en uppsjö ut av DD- och D-kupa..något som jag alltid hade haft lite svårt att hitta tidigare. Till slut hittade jag en B-kupa. Den satt sådär...så inte kunde jag köpa den heller.
Jag fattar bara inte..hur kan mina bröst skrympa från DD till B? B har jag haft sist på högstadiet! Visserligen har jag då inte heller vägt såhär lite sedan jag gick på typ 8:an. Men jag hatar detta! Känner mig som en halv kvinna som att en del av mig försvunnit. Jag bävar för kvällens fest dit jag vet att det kommer en hel del tjejer som stora bröst. Känner mig bara ledsen och förvirrad. Vet inte vad jag ska göra nu...lägga mig under kniven och skaffa mig silikon?