• IsaCMoJs

Leksaker till 9 månaders??

Ja vad har ni för leksaker till era barn på runt 9 månader. Vår dotter har bara tråkiga klossar som hon bara stoppar i munnen men känner att hon kanske skulle behöva något annat som hon kan utvecklas av!
    Vad tycker era barn om?

Äntligen är hon här, vår älskade Moa
  • Svar på tråden Leksaker till 9 månaders??
  • Mrs Firren

Köksattiraljer - ballongvisp, vanlig visp, byttor, slevar. Jag vet inte hur utvecklande det är, men D gillar det skarpt iaf. Vi har klossar också, tränar på att stoppa dom i en bytta och sen plocka ur. Bollar!

• IsaCMoJs
    Mrs Firren skrev 2009-09-05 17:12:08 följande:
    Köksattiraljer - ballongvisp, vanlig visp, byttor, slevar. Jag vet inte hur utvecklande det är, men D gillar det skarpt iaf. Vi har klossar också, tränar på att stoppa dom i en bytta och sen plocka ur. Bollar!
    Jo sådant har vi massor av men hon tycker att det är så tråkigt just nu så hon kryper bara iväg från allt och ska upp och stå på allt...
  • Mrs Firren

Hon kanske skulle ha sånt som gör att hon rör på sig istället för sitta-still-leksaker om det nu är krypa och stå upp som gäller. Typ, lära-gå-vagn eller en bil (modell större) att hänga på och krypa/gå efter.

• IsaCMoJs
    Mrs Firren skrev 2009-09-05 17:26:22 följande:
    Hon kanske skulle ha sånt som gör att hon rör på sig istället för sitta-still-leksaker om det nu är krypa och stå upp som gäller. Typ, lära-gå-vagn eller en bil (modell större) att hänga på och krypa/gå efter.
    Tack för tipsen kompis {#lang_emotions_wink} Jo vi har tänkt att hon ska få en lära-gå-vagn!
  • queenofangels

lära gå vagn, en sån med rinagr som man sätter på en pinne, burkar som man bygger torn av (älskar att rasa tornet), en träleksak med vajrar på o massa klossar som man flyttar runt. finns på ikea.
    visst hon kan inte hantera allt än, men ja börjar tidigt med en de o hon gillar dom

• Novemberbarn 08

Bollar av alla slag är populärt hos oss

• pojkens

här är det än så länge rätt basala saker som är kul. Matlådor, linjalen, CD-fodral, böcker. Och DÖRRAR! dörrar är extremt spännande när man lärt sig krypa och inser att man kan öppna och stänga dem. SÅ jag försöker vänta lite med att köpa fler leksaker. Det jag ev tänker skaffa är fler böcker som är interaktiva. Dvs där man kan pilla på saker eller att det låter. Samtidigt vill man ju inte ha för många leksaker som väsnas ... haha.

Svar på tråden Leksaker till 9 månaders??