• kaffeochkaka

Sminkkurs Makeup store?

Har fått presentkort på Makeup Store på en sån där sminkkurs där man sedan får plocka ut varor för 500 kr. Är nyfiken på vad ni vet om den, är den bra osv?

• Svar på tråden Sminkkurs Makeup store?
  • vackrastarflow

Vad jag hört så är den bra. Det är ju positivt att man får välja produkter för 500 pix sen, annars hade det varit dyrt

• kaffeochkaka

va bra! det ska bli jättekul att gå på den, tänkte mest höra om någon hade erfarenhet av dem, om de är duktiga osv.

• nadja84

Beror väl helt på vart du hamnar. Det positiva är att alla är garanterat utbildade på MUS men iofs betyder inte det att man är duktig.

Lycka till

• frux

jag har gått 2 gånger och blitt nöjd :D

• vanilla deej

Jag tycker de är jättebra o superduktiga som jag varit hos. Produkterna är oxå superbra.

Jag fick ett presentkort hos Face o trodde det skulle vara lika bra, men tyvärr tyckte jag inte alls det var lika bra. Men, smaken är väl som baken

• Tecken

Jag har varit på det en gång och blev nöjd. Tyvärr räcker 500kr inte långt

• nadja84

vanilla deej skrev 2009-09-05 20:13:24 följande:

Jag tycker de är jättebra o superduktiga som jag varit hos. Produkterna är oxå superbra. Jag fick ett presentkort hos Face o trodde det skulle vara lika bra, men tyvärr tyckte jag inte alls det var lika bra. Men, smaken är väl som baken
    Vet inte hur det är nu men när jag gick i gymnasiet för ca 6-7år sen praktiserade jag på FACE och jobbade själv i butik och tog hand om kunder trots att jag inte var utbildad. Ville vara på MUS men fick nej eftersom jag inte var utbildad så kanske var någon som inte var utbildad som tog hand om dig på face.
    Lite OT TS sorry
  • vanilla deej
    nadja84 skrev 2009-09-05 20:21:01 följande:
    vanilla deej skrev 2009-09-05 20:13:24 följande:
    Vet inte hur det är nu men när jag gick i gymnasiet för ca 6-7år sen praktiserade jag på FACE och jobbade själv i butik och tog hand om kunder trots att jag inte var utbildad. Ville vara på MUS men fick nej eftersom jag inte var utbildad så kanske var någon som inte var utbildad som tog hand om dig på face.Lite OT TS sorry
    Kanske inte, men det var inte sminkösens fel utan jag gillade produkterna bättre på MUS
  • nadja84

vanilla deej skrev 2009-09-05 20:30:12 följande:

Kanske inte, men det var inte sminkösens fel utan jag gillade produkterna bättre på MUS
    Vissa av produkterna är exakt samma bara med olika namn på, beställda från samma leverantör. Fick iallafall jag veta när jag praktiserade där men som sagt det var ju ett tag sen
Svar på tråden Sminkkurs Makeup store?