• Anonym (Frågvis!)

Bröstförstoring?Hjälp!

Hej!
    Har bestämmt mig för att förstora brösten!!
    Vet att man kan få ett bättre pris om man gör det i Norge,är det nån som vet någon sida dit?Eller hur man kan söka efter ställen i Norge där de utför detta?
    Någon som har gjort förstoring och har någon kirurg iSverige att rekommedera??
    Vilket implantat är bäst?
    MVH!!

• Svar på tråden Bröstförstoring?Hjälp!
  • Johanna s9

Jag har själv inte förstorat brösten, men en vän til mig har gjort det på Calanderska i Göteborg. (Det blev jättebra)

Vart bor du?

Se till att göra MKT undersökningar kring den läkaren du bestämmer dig för/praktiken/sjukhuset.
    Mycket kan gå fel så se till att ha gjort allt du kan för att välja rätt "ställe" att göra ingreppet på. (Superviktigt!)
    Ta inte det billigaste stället, just föratt det är billigt..
    Som sagt, MKT kan gå fel!

Lycka till!

• Anonym (tuttlisa)

Jag har gjort en bröstförstoring!! Och det sista du ska TÄNKA PÅ är att leta efter billiga kliniker! Vill du ha det seriöst gjort, med riktiga plastik kirurger så får du vara beredd att betala lite mer.

• Cinnalinna

Har också förstorat brösten - och håller med till viss del om att inte välja billigaste alternativet.
    Däremot kan jag tipsa dig om att det är generellt sett billigare med plastikkirurgi i södra sverige än i Stockholmstrakten (vet inte var du bor). Kolla upp kliniker i Skåne och även Göteborg, du kan hitta bättre priser där.

Svar på tråden Bröstförstoring?Hjälp!