Mamman bryr sig inte
Min sons mamma bryr sig inte överhuvudtaget. Hon verkar inte vilja träffa våran gemensamma son utan hon ljuger jämt och kör med "jag mår dåligt" när jag ber dom, visst det är få gånger, för hon svarar inte när jag ringer, och när jag skickar sms skiter hon i att svara tillbaka! Hon gick ifrån mig till att inse att hon är "Gay" och bor idag ihop med en tjej som har en son som är 1 år äldre än våran. Den lilla killen kan hon ut och leka med, dom går och köper glass tillsammans m.m men våran son går hon aldrig ut med längre! Jag ser dom ofta tillsammans och jag börjar känna ett stor hat mot både den tjejen hon håller ihop med och hennes son. Känns som det är hennes "nya" kärlek som fått henne att inte komma hit, och varför jag känner ett hat mot pojken är för att hon hellre går ut med honom och inte sin egen son. Jag vill inte känna hat mot ett barn som är oskyldigt, och inte gör något fel. Förhoppningsvis är det inget riktigt hat utan egentligen mot min sons mamma jag känner det.
Ända sedan nyår har jag fått sitta själv med honom varje helg (Medans hon var ute och söp). Vi var då tillsammans fram till några månader sen, men nu skiter jag i henne, tycker bara det är jobbigt att hon beter sig så sjukt som hon gör. Hon sprider även rykten om att jag inte låter henne träffa våran son, men det är ju bara för att skydda sig själv och andra inte ska tycka illa om henne utan om MIG. Hon har även spridit rykten om att jag misshandlat henne vid två tillfällen. Visst jag tog tag i henne men jag slog henne aldrig utan jag tog henne i armen bara för jag ville prata med henne men jag ska ju enligt henne ha slagit henne.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 18:10
OBS: Känna hat mot pojken var nog fel ord, men jag gillar inte honom.. Så jag ville komma fram till.