• Spicy Women

Vilket toalättpapper köper ni?

Själv köper vi Serla för det räcker ett bra tag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-07 00:08
    Det heter toalettpapper ju, så nu behöver ingen språkpolis komma.

• Svar på tråden Vilket toalättpapper köper ni?
  • tii

Jag brukar köpa lambi. Men nu har jag nåt billigt från ica.

• Joico

Vi köper Serla. Vi har jämfört med typ alla i butiken och det ger absolut mest, faktiskt

• Spicy Women
    Joico skrev 2009-09-07 00:08:10 följande:
    Vi köper Serla. Vi har jämfört med typ alla i butiken och det ger absolut mest, faktiskt
    Ja Serla det är ett bra märke. Fler borde köpa det.
  • Twilight

Serla, alltid! Överlägset bäst.

♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • TigerLinn

icas eget eller lambi... skulle vilja köpare billare men tycker papret blir så hårt och strävt då och de klarar jag inte av då får ajg sår :S

• Twilight
    TigerLinn skrev 2009-09-07 01:24:50 följande:
    icas eget eller lambi... skulle vilja köpare billare men tycker papret blir så hårt och strävt då och de klarar jag inte av då får ajg sår :S
    Lambi är ju superbilligt om du köper på Dollarstore (Om det finns där ni bor) eller på Rusta.

Smular bara sönder tycker jag :-S
    ♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • jajja81

Här är en till som alltid köper Serla.
    Absolut mest på rullen!

• LillaFlamman

Lambi, köper när det finns storpack så blir det inte så dyrt
    iblad blir det Icas bad & toalett. mjukt ska det va

• queenofangels

brukar bli lambi när ÖB har de super billigt el serla när min bror säljer de för fotbollen.

• Snuttjulla

köper serla, eller nu senast Edet familjepack. Blir billigast så. Använder helst Serlas hushåll också, ibörjan mest för att de var de enda med "små" rutor. nu har alla börjat med det. Men ibland blir det även lambi hushåll, då lambi ofta är på extrapris... Och med lite skojig dekor. (men tyvärr inte lika miljövänligt...)

• Tecken

Vet inte vad det heter, men Maxi-någonting. Väldigt mycket på rullen, blir billigt i längden.

• TigerLinn
    Twilight skrev 2009-09-07 07:17:26 följande:
    Lambi är ju superbilligt om du köper på Dollarstore (Om det finns där ni bor) eller på Rusta.Smular bara sönder tycker jag :-S
    brukar köpa på just rusta.. :) räcker länge :)
  • Writer

Köper ICA:s eller Coop:s egna toapapper. Tycker att de är superbra.

• TeeTee

Serla. Både toapapper och hushålls. Bra konsistens och räcker länge. Desutom har hushållspapret halva ark, vilket jag tycker är jättebra!

Svar på tråden Vilket toalättpapper köper ni?