• Amber1975

    Ändra sitt namn på Facebook

    Hur ändrar man sitt namn på Facebook?

    Jag har gått in i settings och ändrat det hur många gånger som helst, men det verkar inte funka. Det står att man ska vänta upp till 24 timmar för att de ska godkänna det, men jag har väntat flera veckor och gjort det flera gånger. Nån som vet?

  • Svar på tråden Ändra sitt namn på Facebook
  • MammasSötnosar

    Jag fick mitt bytt efter en dag. det är nog bara nått fel men jag kan tänka mig att om man klickar flera ggr så gör det inte att saken går fortare

  • Amber1975
    MammasSötnosar skrev 2009-09-07 13:57:05 följande:
    Jag fick mitt bytt efter en dag. det är nog bara nått fel men jag kan tänka mig att om man klickar flera ggr så gör det inte att saken går fortare
    Skumt att det inte funkat för mig. Jag menade inte att jag klickat flera gånger, utan att jag väntat några veckor och sedan försökt igen vid några tillfällen. Kanske inte är bra det heller iofs...
  • MammasSötnosar

    Okej, ja då kan man ju undra vad felet är :S

  • Amber1975

    Nån som vet ifall man kan mejla Facebook och fråga?

  • enny signatur

    Nja visst kan man, testa. När jag gjorde det fick jag inget svar men inga bekymmer med at tändra för mig. Men det kansk eär något nytt? för mig ändrades det direkt

  • Amber1975

    Ja jag tror att det är nytt. Nu när jag försökte igen står det att jag blockad för att de avvisat min begäran om att byta namn. Ska man inte få heta sitt rätta efternamn eller? Hittar ingenstans att mejla.

  • MammasSötnosar
    Amber1975 skrev 2009-09-08 17:41:22 följande:
    Ja jag tror att det är nytt. Nu när jag försökte igen står det att jag blockad för att de avvisat min begäran om att byta namn. Ska man inte få heta sitt rätta efternamn eller? Hittar ingenstans att mejla.
    nja nytt kan det inte va, bytte mitt i början av augusti typ.
  • Amber1975

    Så ni fick inte upp en massa regler som man var tvungna att godkänna?

  • Amber1975
    fiamiaria skrev 2009-09-10 16:12:05 följande:
    Bytte i förrgår men jag ändrade bara till mitt "riktiga" namn & inte vad jag kallas dagligdax
    Skulle de godkänna det innan då?
  • Amber1975

    Men va tusan är det för fel på min då. Blir så trött.

    Ja jag är sjukligt fixerad vi det här nu

Svar på tråden Ändra sitt namn på Facebook