• vårwilmer08

skäm-bort-sig-själv tips!!

Hej!
    Tänkte det kunde vara kul (och välbehövligt) med en tråd full av skämma-bort-sig-själv tips under graviditeten,så dela med er av era bästa tips här;)

Har några själv här:
    *be din partner(eller någon annan) massera dina fötter och sen måla själv(om det går) eller få hjälp med att måla tånaglarna.kan göra underverk för trötta fötter och för humöret

*Ta en lång och ostörd dusch(om du har barn sen innan kanske pappan kan ta en promenad med den eller dom eller vad som helst) och massera hårbotten lite extra.

• Svar på tråden skäm-bort-sig-själv tips!!
  • Petra 1972

Jag brukade krypa upp i fåtöljen med en filt, tidningen mama och en skål smarrig glass, totalmys!

• såffan

för mej funkar väldigt enkla saker,

bad och sen smörja in sej med någon skön kräm som luktar gott.

äta sånt som är både gott och nyttigt, som frukt och bär.

se på en bra film under en filt

bara en sån sak som fila naglarna gör mej glad :)

• vårwilmer08

Härligt att höra att fler passar på att skämma bort sig själva när tid finns.Skriv gärna fler bariga tips;)

• ester

Jag brukar ta ett låååååångt skumbad, raka benen och fila fötterna. Smörja in mig med Biotherms bodylotion (doftar bara så gott!) och ge fötterna en fet smörja. På med pyjamasen, ullsockarna, morgonrocken och så ner i soffan med en stor portion chokladglass.

• Saarraa

När jag känner att jag vill skämma bort mig själv lite extra så köper jag zucchini, morötter, korv/salami, ost och skär i stavar och sen god ranch-dipp till.. Släckta lampor och levande ljus, och en bra film.

Det är lyx för mig :)

Svar på tråden skäm-bort-sig-själv tips!!