• hysteria

Ryggtavla till 2 åring?

Funderar på att ge min 2åring en tatuering i födelsedags present :)
    Den ska helst sitta på ryggen och täcka nästan hela!
    Tycker det är bra att göra det medans dom är små så glömmer dom att det gör ont.
    Har ni några förslag på motiv ?

• Svar på tråden Ryggtavla till 2 åring?
  • Cyros

jag tycker det låter som en jätte bra ide kanske en bild på dig så han alltid vet hur snygg nu är ?

• Spicy Women

Ja ta den där tatueringen David Beckham har. Det är lika bra att ta ett stort på en gång.

• Miffomorsan

Det är ju en perfekt present! Då vet du ju vad du ska ge till framtida födelsedagar för ryggen blir ju större och behöver fyllas på. Som motiv skulle jag rekommendera en ören eller likanande - lätt att göra större vingar sedan.

• hysteria
    Cyros skrev 2009-09-07 15:50:52 följande:
    jag tycker det låter som en jätte bra ide kanske en bild på dig så han alltid vet hur snygg nu är ?
    Har med tänkt på det men den lär ju sträckas ut och jag vill minsann inte se ut som nån padda.
  • Mira 70

Ja vilken bra idé. Har en anhörig med en 4 månaders baby, kanske skulle ge det i 1/2 ård present. Det är väl inte för tidigt?

• hysteria

Mira 70 skrev 2009-09-07 15:55:20 följande:

Ja vilken bra idé. Har en anhörig med en 4 månaders baby, kanske skulle ge det i 1/2 ård present. Det är väl inte för tidigt?
    Ju tidigare desto bättre tror jag!
  • Mira 70
    hysteria skrev 2009-09-07 15:56:23 följande:
    Ju tidigare desto bättre tror jag!
    Ja det måste det väl va med tanke på att dom är så små och glömmer smärtan.
  • hysteria

Mira 70 skrev 2009-09-07 15:57:41 följande:

Ja det måste det väl va med tanke på att dom är så små och glömmer smärtan.
    Ja många hoppar ju över att tatuera sig för dom är rädda för smärtan.
  • Kya

jag vet, tatuera in en pokemon, så blir den större i takt med att barnet blir större! så kan pokemon symbolisera själva barnets uppväxt också.

27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut och Nr 2 beräknas titta ut 3 feb-10 :) Jag är lyckligt lottad!
  • Mira 70
    hysteria skrev 2009-09-07 15:59:06 följande:
    Ja många hoppar ju över att tatuera sig för dom är rädda för smärtan.
    Precis. Är ju inte snällt mot barnen om dom inte vågar sen. Skulle känna mig som en dålig förälder då.
    Synd att jag inte tänkte på detta innan, då kunde man ju fixat det direkt på bb.
Svar på tråden Ryggtavla till 2 åring?