• Anonym (undrar?)

johannesört?!

Någon som blivit hjälp. Jag har problem med sömnen och ångest - kanske en dold depression bakom med. Ngn som blivit hjälpt av johannesört? & hur i så fall?

• Svar på tråden johannesört?!
  • Anonym (undrar?)

Ingen?!

• Anonym

Jag tycker def. du skall gå in på hälsokosten. Jag har provat Movina och det har hjälpt mig vinter halvåret att inte falla ner.

• Anonym (undrar?)

Har du haft/har sömnproblem oxå? För mig e det det som är värst - fast antar att det e den "dolda" depressionen som stör.....

• AnnelieTyresö

J örten kan slå ut p-piller, vet inte hur det är med andra hormonpreparat.

Bara ett tips :)

• tinilus

Hej

Jag har haft problem med min sömn sedan 2 år tillbaka..provat det ena efter det andra men eftersom jag är känslig mot tabletter så funkar inte sömntabletter o SSRI på mig, däremor har jag äntligen hittat nåt som funkat på mig....Melissa heter tabletetn och finns på Life butiken..detta är det enda som hjälpt mig och jag sover mycket bättre och mer sammanhängande...sen kompletterar jag med tillskott på magnesium sedan några månader...ibland lägger jag mig på spikmatta hemma..gott--
    Har köpt johannesört te oxå för att lugna på dagen...provade Johannesört tabletter men min sömn blev lite knäpp av den så jag håller mig till te....

Hoppas jag kan hjälpa dig!!!

Jag är så glad att jag äntligen sover lite bättre----

Lycka till!

Mvh

Stina

• tinilus

Hej igen

Har nu provat teet några dgr och tyvärr sover jag sämre med Johannesört, varje gång jag provat, har provat i tablettform innan och jag minns att även då kraschade min sömn, så nu skall jag fortsätta med mina Melissa, magnesium , träning mm...

Alltså ingen Johannesört för min del igen!!!

Svar på tråden johannesört?!