Finns det någons förlossning/ar som startat utan en massa "tecken" innan?
Snälla, ge mig lite hopp.
Sitter här gravid i vecka 41 med andra barnet och har inga känningar alls.
*suck*
Snälla, ge mig lite hopp.
Sitter här gravid i vecka 41 med andra barnet och har inga känningar alls.
*suck*
när jag fick mitt barn för 10dar så hade jag inga känningar alls.Gick och la mig kl 22 på kvällen och vaknade kl 24 med värkar med 4minuters mellanrum. Så det kan hända när somhelst utan förvarning :)
Båda mina har starat med värkar på natten. Det enda som skulle kunna vara tecken är att jag varit lite dålig i magen. Fast det kanske kom i o m värkarna?
Jag!!
Jag hade inga känningar alls och var hur less som helst. Helt plötsligt kom världens värk och efter några timmar kom min lilla tjej på BF+9! Blev helt chockad eftersom det kom "out of the blue".
Lycka till!
Fick inte heller nån förvarning, gick några dagar över tiden.
Fick svaga svaga värkar strax innan 24:00 två veckor efter BF.
3timmar & 10 minuter senare var en dotter född!
Med sonen gick vattnet helt utan förvarning 8 dagar innan bf.
Så inga känningar alls innan med nåt av mina barn.
Båda mina har kommit utan några större föraningar. Mer föraningar med andra än första... för då hade jag regelbundna sammandragningar kvällen innan som kändes men inte gjorde ont. Första gick vattnet bara helt plötslig och så var det igång.
Jag hade varken förvärkar eller sd under graviditeten med sonen. Så vaknade jag en natt av "senadragsliknande känsla" i ryggen som gick över rätt snabbt. . 8tim senare åker jag in bara för att kolla med tanken att jag får åka hem igen, Öppen 8 cm o pojken är född 3 tim sen inskrivning...
både trean och fyran har kommit utan några som helst föraningar.. båda de förlossningarna startade med vattenavgång.
Sista här nu för fyra månader sen; vattnet gick vid 22tiden - kl 01 åkte vi in(fortfarande utan värkar men med täta sammandragningar) inskriven 02, undersökt 02,30 och var då öppen 2 -3cm. Då kom värkarna igång på allvar!!! 03,15 var jag öppen 10cm och 03,27 föddes vår son - så det kan gå undan även om du inte känner något just nu..
vilken dag som helst håller du ditt lilla knyte i famnen!! Lycka till!!!
Sitter också i vecka 41 och väntar. Har inte haft några tecken överhuvudtaget.
Låter bra att det kan komma helt plötsligt. Jag håller tummarna :)