• Anonym (Busigt bi)

Skåne bi

Hej och välkommna!
    Tänkte starta en tråd för alla oss som bor i skåne och som är bi.
    Kanske skapa nya kontakter, diskutera utbyta erfarenheter. m.m.
    Själv är jag en kvinna på 28 år bor med man och barn. Har tidigare haft tjejsex och har även provat 4kant med min man.
    Men att vara med en annan tjej är så mysigt och spännande! Väldigt erotiskt laddat, och en trekant skulle man ju vilja prova.
    Vad säger ni andra, vad fantiserar ni om? Vad säger era män?
    Min man fantiserar lika mycket om detta som jag, villket jag tycker är jättekul!

Så en trevlig tjej att hitta på roliga grejor med, ja det hade varit underbart! Allt behöver naturligtvis inte handla om sex.
    Vad säger ni tjejer?

• Svar på tråden Skåne bi
  • Stumpan84

Är bi... 25 år i December och väntar mitt andra barn... singel men samma pappa till båda barnen. Bor i Malmö och söker väl inget så där aktivt... mest kul att komma i kontakt med fler vänner =)

• Anonym (Nyfiken)

Jag är så nyfiken på att ha sex med en tjej.
    Har inte sagt något till min man, vet inte hur han skulle ta det faktiskt.
    Jag har haft tankarna sen jag varit barn men har aldrig (!) provat. Vilken miss!!!!

Nyfiken, 37 år, 3 barn och bor NV om HBG. Kommer följa denna tråd med stort intresse och nyfikenhet.

• Katzen

Hej hej,

Bor i Malmö, 28 år. Singel och sugen på tjej mys.
    Har testat lite grann någon gång och har en stoooor mersmak som ligger och puttrar :)

Fantiserar alltid om jag och en tjej till gärna en annan man också som tittar på eller deltar..mmmm

• Anonym (Bi i skåne)

Bor i NV Skåne nära Hbg och är 40 år. Har haft tjejsex tidigare men det var längesen och känner mig sugen. Är singel med 1barn. Är inte intresserad av trekanter eller att nån pojkvän ska titta på eller nåt annat skumt.

Svar på tråden Skåne bi