Trip trap stol?
Hur är den att använda som barnstol? Var och tittade på den i helgen. Jag gillar den, men sambon är övertygad att den är för trång..
Så ni med erfarenhet, är den så smal som den ser ut, eller sitter de bra där?
Hur är den att använda som barnstol? Var och tittade på den i helgen. Jag gillar den, men sambon är övertygad att den är för trång..
Så ni med erfarenhet, är den så smal som den ser ut, eller sitter de bra där?
Den går att justera i sittdjup så den är alls inte trång bara man ställer in den rätt. Har den till vår 3-årin, fick den när hon var 1 år. Innan dess hade jag inte velat ha en trästol, för de är svårare att få rena än plast, och de slits om man tvättar med våt trasa flera ggr/dag - och kanske inte hinner torka torrt direkt varje gång.
Vi har haft vår i sen Siri var ett och är jättenöjda med den.
Köpte begagnad på Blocket och fick med dyna till sitsen och ryggen. Tycker stolen funkar kanonbra till sonen som nästan är 5 mån. Han har suttit i den i mer än 1 mån nu med ett badlakan som utfyllnad. När dynan blivit smutsig och tvättas är stolen däremot alldeles för hal för honom att sitta i. Han glider omkring trots badlakanet, men det funkar.
Tycker den är lite väl bred för bebisar, men vi har den från ca 1 års ålder och då utan bygel.
Oj, trång är vad det absolut inte är....
Min 7 månaders har suttit i den helt stadig i minst en månad...lite mer..Men hon känns ovanligt stark i ryggen...