• Anonym

Min man vill inte ha sex

Jag är 21 år, har en son på snart 9 månader och har varit gift sedan 30/5-09. Så mitt liv borde ju vara som en dröm. Jag borde vara lyckligt nygift och jag och min man borde ägna all våran lediga tid med varandra, emn så är det inte, och så har det aldrig varit. När vi blev ett par för 2,5 år seden så var han aldrig nykär, för det "fanns ingen tid". Nu är han bara för trött..

Han orkar inte ha sex på kvällen när man går och lägger sig, inte på morgonen innan jobbet. Och om det är helg och man försöker mitt på dagen då sonen sover middag så säger han bara att vi inte har tid, för vi måste städa eller liknande.

En dag så gick jag fram till honom och frågade om han ville att jag skulle göra det skönt för honom, men han svarade bara "nej, jag ska dammsuga".

Jag börjar nu tro att det är något fel på mig. Jag känner mig ful och äcklig. Jag är dessutom ganska stor, vilket inte gör saken bättre.

• Svar på tråden Min man vill inte ha sex
  • bodegapeppe

Shit, jag skulle gråta av lycka om jag fick den frågan. Han verkar inte ha någon större sexlust överhuvudtaget. Läs de andra tusen trådarna i ämnet och lycka till!

• redneck girl

skulle min karl säga nej,för att han skulle dammsuga...då hade jag garanterat trott att han var sinnesjuk.du borde väl inte se ut på annatvis än du gjorde när du gifte dig,det var ju nyss.han kanske inte är så sexuell av sig.om ni aldrig haft tid för sånt,hur gick det då till när ni kom på att gifta er.

• Anonym

redneck girl skrev 2009-09-08 14:29:38 följande:

skulle min karl säga nej,för att han skulle dammsuga...då hade jag garanterat trott att han var sinnesjuk.du borde väl inte se ut på annatvis än du gjorde när du gifte dig,det var ju nyss.han kanske inte är så sexuell av sig.om ni aldrig haft tid för sånt,hur gick det då till när ni kom på att gifta er.
    Det var faktiskt jag som friade till honom. Han hade nog aldrig kommit på tanken att fria till mig. Jag vill ju så gärna att han ska förstå vad han betyder för mig. Har försökt så många gånger att prata med honom, men han byter alltid samtalsämne.
  • Anonym (sextorkan)

Låter som det vore jag som skrivit ts brev.

Min sambo är precis lika "torr". Han skulle garanterat gjort samma sak. Ställt sig och dammsugit istället för att knulla med mig.

Om man vänder på det att det var han som fråga om han skulle göra det skönt för mig om jag stod med dammsugaren skulle jag direkt slänga dammsugaren åt fanders och slänga mig över honom och dragit in honom i sovrummet eller varför inte till köksbordet!!??{#lang_emotions_tongue_out} Men nu har jag en lika seg karl som du verkar att ha när det gäller sex.

Så fruktansvärt tråkigt.

Jag vill jag vill jag vill!!!!!!

• Anonym

Anonym (sextorkan) skrev 2009-09-23 11:03:28 följande:

Låter som det vore jag som skrivit ts brev.Min sambo är precis lika "torr". Han skulle garanterat gjort samma sak. Ställt sig och dammsugit istället för att knulla med mig.Om man vänder på det att det var han som fråga om han skulle göra det skönt för mig om jag stod med dammsugaren skulle jag direkt slänga dammsugaren åt fanders och slänga mig över honom och dragit in honom i sovrummet eller varför inte till köksbordet!!?? Men nu har jag en lika seg karl som du verkar att ha när det gäller sex.Så fruktansvärt tråkigt.Jag vill jag vill jag vill!!!!!!
    Jag evt, visst är det jobbigt. ;Man blir ju så frustrerad. Ikväll ska jag bara ha och så enkelt är det. Om jag så ska spänna fast honom i sängen och göra arbetet själv haha
  • Anonym

Jag bantar redan!!!!

• Anonym (sextorkan)
    Anonym skrev 2009-09-23 21:47:14 följande:
    banta!
    Vad har bantning med detta att göra?!
    Om killen bara är tillsammans för utseendet så tycker jag att han kan dra direkt. Det är insidan som räknas. Självklart utsidan oxå, men det är allt som gör kvinnan. Samma sak gäller med mannen.

Så sluta upp med att säga att ts ska banta. Har kanske andra orsaker till varför det är som det är!?
  • Anonym (me too)

Shit, precis som om jag skrivit TS!
    Min sambo är underbar på alla sätt, men vid närhet och sex tar det stopp. Alltid jag som tar iniativ till det.. Känns skittrist, men vad ska man göra. Finns ju de som har det värre.

• Peter37

Är killarna ihop med ngn så vill dom inte..eller så är dom singlar som mig och vill hela tiden...ta mig på sängen,matbordet...ja vart du vill,bara du ni gör det snabbt....jag är så xxx!
    mvh P

Svar på tråden Min man vill inte ha sex