Engelsk butik i Göteborg??
Jag har sett en annons för en butik i Göteborg som säljer engelska matvaror( det kanske finns flera?? ). Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter. Finns det någon som känner till denna och kan hjälpa mig med namnet???
Jag har sett en annons för en butik i Göteborg som säljer engelska matvaror( det kanske finns flera?? ). Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den heter. Finns det någon som känner till denna och kan hjälpa mig med namnet???
kan man inte goggla gram det tro?
Jag försökte, men lyckades inte.........
The English shop heter den helt enkelt och ligger på Plantagegatan (i närheten av Järntorget har jag för mig)
Vad saljs det dar - om nagon har varit dar??? Jag saknar sa mycket fran England (bor i sydafrika nu)!!!
TACK snälla katta4!!!!
Det var så lite så :)
the finns en till som heter Jane's place - ligger mitt emot Storken uppe i linné
Jag har iofs bara varit på English shop i Stockholm, men de har en hel del roligt, men det är dyyyyrt, en stor chokladkaka (Cadburys) får du räkna runt 30-35 kronor för. Så ett tips är att kolla priserna innan du köper...fick en otrevlig överraskning sist..det blev bra mycket dyrare än jag räknat med.