• Anonym (...???....)

Vill bara

Vill bara komma nära henne, krama henne, känna hennes mjuka kropp mot min. Men hur blev det såhär? Jag har "man" och två barn...Känns ganska så hopplöst. Är hon bara trevlig eller ligger det nåt mer bakom?
    Helt ärligt har jag precis träffat henne, känner henneinte men kan inte släppa tanken på henne.
    Allt bara snurrar i huvudet och hon finns ofta i mina tankar. Jag vet att jag borde lämna min "man" men vågar inte, men borde för min egen skull, har kännt så i flera år att han inte är den rätta...Men vad gör man inte för barnen?
    Sitter och drömmer om att hon ska ta ett första steg till något, synd att drömar inte blir till verklighet.

• Svar på tråden Vill bara
  • Anonym (sammahär)

Nej, visst pratar du om en kvinna du fastnat för, och inte om att din man är en kvinna?

Jag skulle kunnat skriva ditt inlägg själv. Undrar hela tiden om det är något mer, och är tyvärr inte i en position att fråga eller kolla närmare.

Det ska till "sammanträffanden" för att vi ska få närmare kontakt....hon är personal och jag förälder. Inte så OK ju.

Vill du berätta mer??

• Anonym (...???....)

haha nej han min "man"=inte gift med honom...sambo

honkie skrev 2009-09-08 16:58:04 följande:
    fattar inte. är din "man" en transa?
  • Anonym (...???....)

ja jag är kvinna och har nyligen "fastnat" för en kvinna.
    Är i en liknade situation som dig.

Anonym (sammahär) skrev 2009-09-08 17:05:39 följande:

Nej, visst pratar du om en kvinna du fastnat för, och inte om att din man är en kvinna?Jag skulle kunnat skriva ditt inlägg själv. Undrar hela tiden om det är något mer, och är tyvärr inte i en position att fråga eller kolla närmare. Det ska till "sammanträffanden" för att vi ska få närmare kontakt....hon är personal och jag förälder. Inte så OK ju.Vill du berätta mer??
  • Anonym (sammahär)

Berätta mer. Berätta mer! Känns så olidligt att vara så ensam om det här. Ser ingen utväg alls, utan väntar bara på att det ska gå över....eller att barnet ska sluta där hon jobbar (?)

Kan du berätta mer utan att du blir oanonym, tror du?

• Anonym (...???....)

Berätta mer? Ja, vad?
    Vet inte riktigt vad jag vill med att skriva här....Men har ingen att prata med är inget man diskuterar med bästa vännen. Hon vet inte heller att jag vill lämna min "man" och det har inget med denna kvinna att göra, utan helt enkelt att vi inte har det bra. Känslor som inte finns kvar m.m.
    Anonym (sammahär) skrev 2009-09-08 17:05:39 följande:

Nej, visst pratar du om en kvinna du fastnat för, och inte om att din man är en kvinna?Jag skulle kunnat skriva ditt inlägg själv. Undrar hela tiden om det är något mer, och är tyvärr inte i en position att fråga eller kolla närmare. Det ska till "sammanträffanden" för att vi ska få närmare kontakt....hon är personal och jag förälder. Inte så OK ju.Vill du berätta mer??
  • Anonym (sammahär)

Nej visst kan det vara så, du är mer öppen för att "fastna" för andra iom att du inte har känslor för mannen längre, men också så att det kanske är mer tydligt att mannen inte är rätt eftersom du får känslor för någon annan. Jobbig situation!

Själv har jag ett jättebehov att fundera över henne jag har känslor för, och skulle helst ventilera med någon som vet hur det är....men har ingen i närheten som jag vill yppa något för.

Jag ser mig som bi men har inga planer på att bli öppen med det, så vi får väl se om det går över....

• Anonym (...???....)

Har du också en man du lever med?

Som du säger är det jobbigt när man inte har någon att ventilera med. Mina vänner skulle inte förstå.
    Hur länge har du haft känslor för henne?
    Anonym (sammahär) skrev 2009-09-08 19:04:54 följande:

Nej visst kan det vara så, du är mer öppen för att "fastna" för andra iom att du inte har känslor för mannen längre, men också så att det kanske är mer tydligt att mannen inte är rätt eftersom du får känslor för någon annan. Jobbig situation!Själv har jag ett jättebehov att fundera över henne jag har känslor för, och skulle helst ventilera med någon som vet hur det är....men har ingen i närheten som jag vill yppa något för. Jag ser mig som bi men har inga planer på att bli öppen med det, så vi får väl se om det går över....
  • Anonym (sammahär)

Å, några månader sådär. Lite upp och ner, ibland extra intensivt. Och nu har vi inte setts på några månader, känns jobbigt. Du då, vill du berätta nåt mer...?:)

• Anonym (...???....)

Anonym (sammahär) skrev 2009-09-11 17:42:51 följande:

Å, några månader sådär. Lite upp och ner, ibland extra intensivt. Och nu har vi inte setts på några månader, känns jobbigt. Du då, vill du berätta nåt mer...?:)
    Bara ett par/tre veckor tror jag, eller jag vet inte veckorna går ju så fort!!!

Bara längtar tills jag får se henne igen...
Svar på tråden Vill bara