• steffo trish

Det bränner i huden

Hej!
    Det bränner nåt så fruktansvärt i huden, uppe på magen så att säga. Det har gjort det i flera veckor men nu har det blivit värre. Känns som det brinner.

Någon som haft så? Det gör så ONT.

Kram
    Trish v. 40

• Svar på tråden Det bränner i huden
  • Maria32

Kliar det också? Om det gör det så kan det vara lättåtgärdat genom att dom konstaterar felet med ett lever prov och sedan får du medicin.

• EBK

Är det inte för att huden är så utsträckt , tror du? Jag minns den brännande smärtan när huvudet på min dotter kom ut vid förlossningen.. Det brann verkligen till mellan benen..men jag sprack ingenting. Så det måste varit för att huden tänjdes ut så enormt som gjorde att det brände så... men det var ju förstås inte själva magen som brändes, men jag tänkte hud, som hud..Och du har kanske en stor, uttänjd mage nu?

• Maria32

Nej jag är inte gravid nu.. min dotter kom i februari.
    Kanske kan vara det som du säger.. jag vet inte. På mig kändes det aldrig så. Men om du känner det så tror jag att du har rätt. Kram och lycka till!!

• Netta74

Jag har samma sak, det bränner i skinnet på magen och jag har nog bara antagit att det är för att huden blir utsträckt, det hjälper lite om man smörjer magen ganska ofta.

• steffo trish

Jodå, vi har också teorin om att huden är så uttänjd!

Svar på tråden Det bränner i huden