• vintersippan

Hjälp! välja MVC Krokslätt el Kungshöjd?????

Hej! Jag efterlyser ER med erfarenhet från mödravården i Göteborg och Mölndal. Skulle såå gärna vilja veta bra och dåliga saker med, tips på bra/dåliga barnmorskor på Kungshöjds MVC i GBG eller Krokslätts MVC i Mölndal. Det känns så svårt att veta var det är bäst, och jag kommer att välja mellan dessa två.
    Tack snälla ni som vill hjälpa mig. Nu är det hög tid för mig att ringa för inskrivningssamtal

• Svar på tråden Hjälp! välja MVC Krokslätt el Kungshöjd?????
  • PrettyinPink

Kan inte hjälpa dig mer än att jag har 2 kompisar som gått på Kungshöjd och vart sååå nöjda och def. skulle välja det igen!

• vattenkanna

Jag går på Krokslätts MVC i Mölndal denna graviditet och gjorde det även under förra. Jag är väldigt nöjd med bemötandet där måste jag säga. Vågar inte skriva ut namnet på min bm ifall man inte får det men hon är guld värd.

• Nanniz

Krokslätt!

Jag tillhör Lindome i vanliga fall, just nu bygger de om Lindome och alla BM är i Krokslätt så de som kommer ifrån Lindomes MVC är i allafall underbara hela högen! Var grav 02 & 06 och jätte nöjd båda gångerna

• paddanpuff

Jag går på kungshöjd och detta är andra graviditeten jag gör det med och jag hade aldrig velat byta! Älskar min BM Heléle Andersson och annan personal, bl a en som heter Eva som tar prover. Skönt oxå att BVC ligger på samma plan i samma korridor

• vintersippan

Låter ju som att båda ställena är bra! Skönt att få råd från er här, eftersom man inte kan fråga någon man känner så här tidigt i graviditeten. Tack!
    Jag tar gärna emot om fler har tips

Svar på tråden Hjälp! välja MVC Krokslätt el Kungshöjd?????