Höstmys
I väntan på den mysiga julen som jag bara älskar ligger ju hösten framför oss. Tänkte att denna tråden kunde insperera till en mysig höst i våra hem.
Hur höstmyser ni? Allt från inredning till mat är välkommet!
I väntan på den mysiga julen som jag bara älskar ligger ju hösten framför oss. Tänkte att denna tråden kunde insperera till en mysig höst i våra hem.
Hur höstmyser ni? Allt från inredning till mat är välkommet!
Jag beställde höstgardiner igår! Svarta med typ gråa blad på. Jag tycker det är skitkonstigt att man vill göra allting så mörkt inne när det blir lika mörkt ute, men det är ju så det är Hösten är urmysig även om jag till större del föredrar sommar och värme och ljus!
Har inte börjat än men ska inhandla lite sköna kuddar till soffan i någon mysig färg (funderar på plommon färg) sen blir det väl blockljus som placeras ut (där inte sonen kommer åt..)
Brukar även ta in en ex. rönnbärskvist och ha stående i ett glas på bordet eller där det passar- det blir fint och lite "höstigt" ;)
ljus och goda te sorter
Jotex
Hmmm ska titta där då....jag vill ha nåt typ som dom du beställde till sovrummet.(går i grått och svart på sängkläderna) Väggen är mysigt orangeröd.
Sedan vill jag även ha någon typ höstfärgad köksgardin med matchande köksduk och ett par fina ljuslycktor,stakar el dyl.
åååå naturligtvis får jag inte glömma ställa ut en ljuslyckta på trappen att tända mörka höstkvällar.Har även planterat ljung och prydnadskål i min ute kruka = )
Jag tyckte dom hade mycket höstgardiner, även om det bara var ett par som passade här hemma
Dom hade en jättefin filtduk med blad och en fågel.. 10kr tror jag den kostade. Kolla den!