• Kerstin76

    Erfarenhet av Läkarhuset i Gävle

    Hej

    Är alldeles ny här och behöver lite råd.
    Har genomgått en utredning på läkarhuet i Gävle hos Misgena Bekuretsion där inga fel hittades på varken mig eller min sambo. Tyvärr blev vi mycket dåligt bemött av både "sköterskan" som tar emot och hos Misgena. Valde därför att kontakta en annan gynekolog för diskussion kring hur vi ska gå vidare med vår ofrivilliga barnlöshet som var mycket bra, tyvärr så kommer vi bli remitterade tillbaka till Misgena då han är den enda i Gävleborgs län som utför förbehandlingarna inför IVF som det kommer bli för oss då vi har försökt under väldigt lång tid utan att det blivit något barn.
    Det jag undrar över är om det finns någon med erfarenhet av Misgena och vad ni tycker.

  • Svar på tråden Erfarenhet av Läkarhuset i Gävle
  • nnnn

    Va tråkigt att höra att du inte är nöjd med Misgena. Men jag vill tipsa dig om en tråd som ligger under kategorin "svårt att få barn" och sen "utredning" Tråden heter påbörjad utredning i gävle del ? Där är vi ca 10 tjejer som går till Misgena av olika anledningar. Jag vet inte hur man länkar men jag hoppas att du hittar dit iaf. KRamar

  • AnnaT75

    Va trist att ni inte är nöjda med misgena. mot oss har han alltid varit väldigt bra. han är extremt tystlåten men har alltid varit trevlig och korrekt.

    Får jag fråga vad det var som ni inte var nöjda med?

    Kan också tipsa om samma tråd som nnnn gjorde. du hittar oss på länken
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m46488804.html

Svar på tråden Erfarenhet av Läkarhuset i Gävle