Glömde plattan på
Sitter här i en lägenhet som stinker rök.
Hade tandläkarbesök, men allt körde ihop sig, fick bråttom som vanligt och en bajsblöja PRECIS innan utgång. Hände förra gången också vilket resulterade i att jag kom för sent och tiden inte räckte till = ny tid.
Sitter där med borr och allt och kommer på potatisjävlarna som jag i vanlig ordning inte hunnit äta. Kommer inte ihåg något telefonnummer, tandläkaren är tvungen att googla fram numret till min man som jag ringer och som i sin tur får ringa någon annan som kan springa hem. Någon hade redan varit där, fönstren öppna, potatisen sönderbränd men avtagen från spisen. Dörren var låst så det måste väl varit hyresvärden eller polisen? Så nu blir man väl anmäld för vårdslöshet och för att ha utsatt andra för fara också. Röksanering kanske också
Känner mig bara fruktansvärt värdelös. Ångest inför alla "Men HUUUUR kunde du glömma DET??! Det skulle minsann aldrig jag göra!" Vad kul för dig då att du inte är lika värdelös som mig då. Varför kan inte jag hålla reda på ett litet hem och en liten unge som andra? Känns inte som att jag har någon simultankapacitet över huvudtaget.
Nu sitter jag här ensam, hungrig, bedövad i hela munnen, ledsen, skamsen och så mycket sämre än alla andra.
Man kanske ska gå och gräva ner sig i skogen istället så att ingen behöver komma till skada.
Ville väl egentligen ingenting, känner mig bara hopplös + graviditetshormoner och jag vet inte vad. Räcker inte till på något plan egentligen. Stackars barn