• Anonym (vän)

mail vän

Hej!!!
    Jag skulle vilja ha en vän som jag kan ha kontakt med via mail. Inga förhoppningar att vi ska träffas..Känner att jag behöver prata av mig ibland.. Vore kul om du var ganska lik mig.... Ensamstående, få vänner, lite social fobi, dålig självkänsla,Annars en alldeles " vanlig "tjej på 35 år... Hör gärna av er....

• Svar på tråden mail vän
  • Fotavtryck

låter kul och skulle ha ställt upp, men tror inte att jag direkt stämmer in på din beskrivning. Snarare motsatsen.

Sambo. 29 år, en son på 3 o en gå väg med många komplikationer så jag är hemma o sjukskriven. Älskar att prata/skriva/träffa nya människor.

Riktigt bra på att lyssna, bry mig och kommer med riktigt bra råd ibland, enl mina vänner.

Så om du kan kringå dina önskemål lite så får du gärna skriva till mig.

Kramar

• Anonym (vän)

Ingen mer????

• Yumi

Feel free att inboxa mig. Vi verkar ju ha en del gemensamt, haha, tyvärr.

• grodanboll85

sambo, 24 år, en dotter på 2,5 år, få vänner, har ingen speciellt social fobi, haft väldigt dålig självkänsla men idag har jag en ganska bra självkänsla

• Agapi

Får gärna skriva till mej med. Även om jag kanske inte passar så bra heller.

22år, inga barn, boende på kreta, socialfobi (som jag ifs kommit ganska långt i arbetet med att komma ifrån), jobbar mycke med att försöka hitta mej själv och känner mej ofta väldigt ensam

• Jenniii

Jag är som du, fast 24.

Du får gärna höra av dig. =)

• Anna XYZ

Ja du är anonym då är det svårt höra av sig till dig... men skicka mig en rad.

Svar på tråden mail vän