• slägga

Släggas gäng

• Svar på tråden Släggas gäng
  • slägga

Jag har ett par oanvända Kavat stövlar str 23 nån som är intresserad?
    även ett par kavat kängor str 23 samnt str 21.
    Är väl mest för er som fått syskon då
    Ska försöka sälja dessa i vilket fall som hälst men ville komma om det var nån som var intresserad!

• vicksvicks

haha Astrid köper jag stl 28 till nu =)

jag har massor att göra som det är nu, pluggar på universitetet och fattar inte mycket, svårt att komma in i pluggandet då jag inte gjort det på ca 10 år haha snacka om gammal man känner sej.
    sen jobbar jag kvar på ur o penn på m-berg varannan helg. men jag ska försöka hoppa på någon fika om det inte krockar med föreläsningar eller grupparbete =)

puss o kram på er alla o jag hoppas ni mår bra.

• linus

Ingen som behöver ett par Ecco vinterkängor till nått småsyskon? Strl 28?
    Har annons på fl.

• Snorky
    linus skrev 2009-09-22 10:19:18 följande:
    Ingen som behöver ett par Ecco vinterkängor till nått småsyskon? Strl 28? Har annons på fl.
    vad är det för innermått? de är rätt små i stl va?
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • fanny20

linus.. jag har inget små syskon men kan tänka mig dem till Kim vad vill du ha för dem?

vicks.. har köpt stövlar i str 28 till Kim men de är i största laget så jag har köpt sulor att ha i dem, bättre med för stort än för litet

De som har NA så finns det en bröllopsbild idag!!
    Ps. det är inte jag! Ds

• Snorky
    fanny: vi har inte NA, men jag blir såklart nyfiken vem det är? Är det Gosan, så såg jag henne i Örebroar´n i förra veckan. Jättefin bild!

linus: Okej, tack... blir för stort till Mio men Neo skulle de passa men är redan klar med hans vinterskor.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • fanny20

Japp, gosan var det!
    De som får Örebroarn ska spana idag med, bebis bild!!

• fanny20

Nu är det gjort! Första träningspasset med nya fotbollsklubben, tänk det är 10 år sen jag la av efter 18 år i samma klubb. Nu börjar jag om i ny klubb
    Tror jag fick godkänt för jag var välkommen tillbaka imorgon Samt ryktena går
    KOm fram en fröken på Kims dagis, (hon jobbar på en annan avd så man pratar inte så mycke med henne), och sa så du har börjat med fotboll! Då spela hennes dotter i laget och hade berättat att jag varit och tittat på en träning och sen ringt efter att jag var med i onsdags och hade sagt att jag var bra, det är lite skoj, ringrostig som man är

Ja ja skoj var det fast ganska mör i kroppen har jag varit ett par dagar!

HUr har ni det i veckan? Ska vi försöka ses nått?

Svar på tråden Släggas gäng