• Anonym

Sjukskriven vid en skönhetsoperation??

Får man bli sjukskriven om man har gjort en skönhetsoperation? (bröstförstoring)

• Svar på tråden Sjukskriven vid en skönhetsoperation??
  • puss

bättre att ta semester om du vill vila.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Anonym (?)

sjukskriven kanske du kan bli, men jag hoppas inte du får en sjukpenning beviljad.. Då går jag fan å hänger mig!

• puss
    Anonym (?) skrev 2009-09-09 18:42:59 följande:
    sjukskriven kanske du kan bli, men jag hoppas inte du får en sjukpenning beviljad.. Då går jag fan å hänger mig!
    kanske bäst att ts uppdaterar här då, så vi får veta hur det blev med det....
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Anonym

Lovar att uppdatera. Men jag har ingen semester att ta ut - så det är sjukskrivning eller jobb trots värk som gäller.

• Anonym

Har googlat runt lite och man har rätt att bli sjukskriven:

Ett exempel: "Du har givetvis rätt till sjukskrivning efter en plastikoperation. Det är din arbetsförmåga som avgör rätten till sjukskrivning inte vad som är orsaken."

• Anonym (?)

Att du ens tycker att du borde bli beviljad sjukpenning är skrämmande i mina öron... En självvald operation ska en normalfuntad handläggare på FK naturligtvis ge avslag till. Ta ditt förnuft till fånga och jobba med värk!!

• Kan inte bli bättre än såhär
    Anonym skrev 2009-09-09 19:05:15 följande:
    Har googlat runt lite och man har rätt att bli sjukskriven:Ett exempel: "Du har givetvis rätt till sjukskrivning efter en plastikoperation. Det är din arbetsförmåga som avgör rätten till sjukskrivning inte vad som är orsaken."
    Visst men vänta dig ingen befodran på jobbet när du du låtit företaget betala för att du ska gå hemma på deras bekostnad för att du tyckte det var kul med nya tuttar.
  • Anonym (My)

Ts vad jobbar du med? Du kan inte bära ett lyft tungt på ett antal veckor.

• kobebis

Har bekanta som har varit sjukskrivna efter skönhetsoperationer så tydligen är det ok.....

• MickeN1973

Det vore ju något för FK att ta en titt på.

Det är ju helt jävla befängt att skattebetalarna ska betala när något fruntimmer har fixat pattarna...

Svar på tråden Sjukskriven vid en skönhetsoperation??