Jag vill förlänga min dotters hals!
Asså...jag har sett såna dokumentärer om typ andra länder som sätter ringar runt halsen och sen lägger till en ring per år för att förlänga halsen! Jag tycker det är skiiiiitsnyggt & vill göra det på min dotter! Är det någon som vet vart man kan göra det någonstans?? Vill ju gå till någon seriös såklart!
Min dotter är ju bara sex månader så det är ju jag som bestämmer över henns kropp, och det finns ju emlasalva att stryka på varje gång man ska på med en ny ring så att hon knappt känner något. Det är ju skitbra att göra det nu när hon är liten så slipper hon när hon är äldre! Hon kommer säkert att tacka mig när hon blir vuxen!
Annars har jag också sett såna som töjer ut underläppen med plattor...det kanske man ska passa på att göra också?
Jag vill inte bli påhoppad av er som tycker detta är misshandel! JAG tycker det är jättegulligt med halvmeterslånga halsar så jag struntar i vad andra säger! Det är faktiskt tradition i vissa länder så då måste det ju vara ok!! Jag bestämmer faktiskt över min dotter tills hon är 18!!