Svensexa, utomlands??
Well min mans kompisgäng planerar nu en svensexa för en polare, förslaget var thailand men det blev snabbt nerröstat av typ 80%.
men utomlands ska de avsolut, den sista svensexan gick till turkiet på segelbåt en vecka 12 000 kr pp (han som gifte sig blev ju bjuden såklart)
Vi kommer då ha en 1,5 åring och en helt nyfödd.. jag tycker det är väldigt överdrivet att ALLTID åka utomlands, mannen tycker såklart det är skitkul då kan manju bete sig hurman vill o ingen får reda på det, som ett extra sommarlov utan frugan liksom.
Tror inte ens han tänker på att vi komemr ha en nyfödd o vår nuvarande son...
De kommer att vara borta 5 dagar minst.
Skulle ni bara köpa läget?
han skulle aldrig drömma om att diskutera detta med mig först utan kommer gladeligen tacka "ja"
Man behöver ju inte göra förnedrings-svensexa bara för att man är hemma i sverige utan kan väl göra det till något bra ändå ?
Till råga på allt gjordes inget för min man då vi gifte oss... elelr jo några av han kompisar hade gått ihop o gav oss ett presentkort på middag (vi gifte oss i NY) vilket vi blev skiiitglada för men det kan ju knappast jämföras med en 12 000 kr seglats till turkiet.
Åsikter tack :O)