• Älskarlivet

Tips på bra plattång!

Jag vill köpa en bra plattång - en sån som plattar håret men kan även använda den för att göra lockar.

Ge mig tips på bästa tången !

• Svar på tråden Tips på bra plattång!
  • 071001

Min Ga.Ma är borttappad, men den var jag väldigt nöjd med. Min kompis köpte den där Icurl och hon är nöjd med den.

• MiniJi

ghd har helt klart den bästa!

Du kan platta håret, göra lockar, vågor, korkskruvar, eller bara fixa mer volym.

Den blir varm på några få sekunder och den stänger av sig efter 30 min om man skulle råka glömma den på.

Kostar dock en slant...

• Älskarlivet
    MiniJi skrev 2009-09-10 13:53:13 följande:
    ghd har helt klart den bästa!Du kan platta håret, göra lockar, vågor, korkskruvar, eller bara fixa mer volym.Den blir varm på några få sekunder och den stänger av sig efter 30 min om man skulle råka glömma den på. Kostar dock en slant...
    Vad är ghd ?
  • 071001

MiniJi, lite ot, men hur gör du lockar med plattisen? Hur jag än försöker blir det knappt synbart.

• MiniJi

ghd är märket på stylingjärnet!

Här står det mer: www.ghdhair.com/se

Siris mamma: På sajten hittar du en video som visar hur man gör lockar :)

• 071001

Ska kolla in det igen då,tack.

• 071001

Hm, har testat att göra sådär, men kanske tar jag för mycket hår åt gången? Har en tjock kalufs.

• MiniJi

Älskarlivet: Den ligger på ca 2000 kronor.

Siris mamma: ghd-tången är lite rundad i kanterna, och själva plattan är lite rörlig, det underlättar ju när man ska göra lockar. Kanske är det det som skiljer den från "vanliga" plattänger?

Svar på tråden Tips på bra plattång!