• april79

Roliga leksaker att önska till 2-årsdagen?

Min son fyller snart 2 år och nu frågar alla vad han önskar sig. Det står helt stilla, kan inte komma på vad som är bra att önska till en 2-åring! Han har en hel del leksaker redan men finns ju säkert massor av saker som jag bara inte kommer på för tillfället. Tacksam för förslag!

• Svar på tråden Roliga leksaker att önska till 2-årsdagen?
  • Min högsta önskan

När min son fyllde två fick han en liten skottkärra. ingen sån där i plast, utan en riktigt. Fast barnvariant. Den har han haft jätteroligt med nu i sommar!

• Empan81

Ett litet minitält som de kan ha i rummet. Jättemysigt att ha massa kuddar o så i =)

• alvaereva

vår dotter ska få ett litet kök och ett staffli finns fina på ikea!

• mammatill2rara

vår son fick nu på 2 år dagen, - En spis, polisbil som blinkar och låter, astrid lindgrens filmer (dock ingen leksak) Dock vagn, ja han fick en rosa dockvagn av sin kära faster (älskar den) annars är en tre hjuling rolig.

• VitaRosen

Briotåg, spis, springcykel, träpussel, tjocka kritor och ritblock, såpbubblor, böcker med flikar i, Min granne Totoro filmen, tält, saker som man kan ha när man leker med vatten tex balja, hinkar, vattenkanna, trasa som man kan tvätta med etc! Det är så mycket som är kul nu!

• snobben2

Vår dotter fick en dockvagn. Den var väldigt uppskattad.

• april79

Tack tack tack för alla roliga tips!! Nu har jag fått massor att skriva på önskelistan

• cec

trehjuling dockor kaffeservis gungställning

• Tant Green

Doktorsväska! Det fick min tjej när hon var 2 och hon har lekt med den nästan dagligen sedan dess (nu är hon 4 år)

• FrökenFreja

Jag har tänkt köpa en kassaapparat till dottern i tvåårspresent eftersom hon ÄLSKAR knappar av alla de slag.

• april79

Vill ha en skrutt skrev 2009-09-13 13:28:14 följande:

HejVill gratta sonen på 2 års dagen snart..Tips på presenter... vill ni se något billigt?Rea saker Max 20kr , 50kr och 100kr.Snynda o fynda, det gjorde jag till min gudson..Massor med roliga saker.kolla in www.greenjellytoys.comha de gott
    Tack för tipset, vilken jättebra sida!
Svar på tråden Roliga leksaker att önska till 2-årsdagen?