170cm lång 60 kilo, jag har blivit tjock!
Tråden handlar om att vi som normalt väger mindre och sedan plötsligt går upp i vikt under kort tid tydligen INTE har rätt att klaga eller gnälla.
Jag vill inte förstöra en annan tråd med att bli förbannad så jag tar det här.
Är det okej att säga till någon att den har ätstörningar för att den inte trivs med att ha gått upp från 55kg till 60 kg?
Och att man skulle fiska efter komplimanger?
FÅR vi smala inte klaga på en viktuppg¨ång som vi stör oss på? Är det bara smällfeta förunnat att få starta trådar där det gnälls om hur fet man känner sig, att kläderna inte passar längre och där man ger varandra tips och stöd i hur man ska lösa problemet?
Vad är det för jävla sätt rent ut sagt att säga att VÅRA problem är mindre än era? När ska vi börja ta tag i vikten? När vi passerat 120kg? När är vi välkomna att klaga av oss om handtag som inte fanns innan? Vid 130kg?
JAG trivs inte med att jag gått upp från 54kg till 60 på bara ett fåtal veckor, för jag kommer knappt i vissa jeans för allt fett satte sig runt midja och mage, det ser förjävligt ut. JAG vill gnälla om det och sen bara få lite peppning och råd, för att sen värdera de råd jag får och agera utifrån dom.
Men att skriva någon på näsan att den fan inte FÅR klaga, det är förjävligt
GRR!