Pladdertråden 12

Talk to me...
Hej!
Min läkare ringde idag igen. Han vill att jag ska öka en tegretol på morgonen för att få bort den på em. Han vill att jag kämpar ordentligt med detta eftersom jag nu oftast tar två teg på em.
Och så skickar han remiss till Lund. Han känner att han inte kan hjälpa mig ändå fram men han vill inte lova att de kan heller.
Alla blir tydligen inte anfallsfria men om någon kan hjälpa mig så är det dem. Jag är bara så rädd för att bli utskrattad... det finns ju de med så mkt mer kraftiga anfall som kanske behöver hjälp före mig.
Han tycker dock att jag är så "svår" med så många olika sorters anfall, svårinställd plus att de tydligen mest har massa gissningar i min journal om hur allt uppkom!
Han får inga riktiga svar av att läsa i min journal eftersom de läkarna inte heller kunde säga exakt vad som hände.
Tydligen så hade de också filosoferat något att att det var en del av hjärnan då som inte utvecklades som den skulle och gav mig ep och förlamning, eller om det var inflammationen som gav mig det eller om det var en kombination.
Hurra för Cellisen som startat en ny tråd! Jag såg att tråden gick ut i morse men jag ooooorkade verkligen inte! Flåt!
Vad bra att du får komma iväg Cellisen, det låter ju som att du hamnar i rätt händer även om de kanske inte kan göra dig anfallsfri.
Hittade hit, tack Cellis för ny tråd. Vi gillar att ha dig som vår "trådmamma"
Godmorgon.
Kaffe kaffe kaffe kaffe
Härligt med ny tråd!
Cellis,
Inte kommer de skratta inte. Hoppas du får bra hjälp!