• En bebis i magen

Var hittar jag en kudde formad som en cylinder?

För ett par år sedan hade Ikea en kudde som var formad som en cylinder. De har en liten nu, men jag behöver en stor att lägga i dotterns stoora säng som lite myspys. Hon ska få en stor säng nästa vecka och jag vill göra den lite mindre på ett enkelt sätt och tänkte lägga en sån både vid huvud och fotända. Eller har ni några andra tips?

• Svar på tråden Var hittar jag en kudde formad som en cylinder?
  • En bebis i magen

Ja, där ser man. Problemet löst.
    Tack så mycket!
    Konstigt att jag inte hittade dem idag när jag letade på ikeas hemsida... *huvudet under armen*

• Mammut och Papput

De har ju enormt mycket kuddar. De har delat upp det i sängkläder och i prydnadskuddar så det finns kuddar på två ställen..

• Mamsis

*skrattar* Jag läste den här tråden, tänkte svara, men såg att du redan fått svar. Sen kom jag på att jag ju inte alls behöver köpa dyra ryggkuddar utan kan ha såna här sit. Så jag gick in på Ikeas sida och jag hittade itne heller cylinderkuddar! Så jag fick kika här igen.. Så tack!

• maverock

Jag öppnar denna tråd igen och är lite sent ute för att handla på ikea inser jag, typ 5 år. Jag söker med ljus och lykta efter en vanlig cylinder sovkudde, jag har märkt att jag sover otroligt bra med avlastning för nacken med en sådan. Jag har en nackavlastande tempur kudde idag som jag har varit delvis nöjd med men får låsningar och det tror jag kan bero på att man ligger för still på tempur kuddar, tempur har ju också någon form av cylinder eller halvcylinder men jag vågar mig inte på att köpa dessa dyra kuddar igen.

Svar på tråden Var hittar jag en kudde formad som en cylinder?