• Anonym

Måste bara våga hålla tal till min blivande man!

Vill vara anonym för vad andra än säger så är detta stort för mig och jag bara känner att jag måste...
    Jag vill sååååå gärna hålla ett tal till min man när vi gifter oss om ev vecka men jag vägar inte men jag måste måste måste för jag tycker det hade varit bra för mig!

Finns där någon som kan hjälpa mig med hur man skriver ett bra tal till den man älskar?

• Svar på tråden Måste bara våga hålla tal till min blivande man!
  • Shorona

Det bästa talet är det som kommer direkt från hjärtat.
    Grattis till det stundande bröllopet!

♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
  • Anonym

Tack tack men jag skulle sååå gärna vilja ha tips och sen göra mitt eget efter det!

• Anonym

Om du har problem med att våga så tycker jag att talet skall vara så kort att du kan lära dig det bra så du känner dig säkrare.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-09-10 18:01:29 följande:
    Om du har problem med att våga så tycker jag att talet skall vara så kort att du kan lära dig det bra så du känner dig säkrare.
    Ja, det är sant och sen känner jag att jag vill vara nöjd med talet därför vill jag ha hjälp!
  • pumpkinhead

ska du hålla tal gör de direkt annars kommer du förstöra hela kvällen me o va nervös. eller också har du ett tal som du kör när du blivit lite rund under fötterna. och känner du att ne de går itne då skiter du i de. så säg inte till någon. inte till någon alls!! att du ska hålla tal. lycka till ja vet exakt vad du pratar om

• Anonym

Utgår från att ni gemensamt bestämde att ni ska gifta er.

"Älskade ...... att du en dag skulle bli min även på papperet är något jag bara kunnat drömma om så när vi bestämde att vi skulle gifta oss trodde jag min dag var gjord. Det visade sig dock vara fel, för idag är jag som lyckligast, du, som jag älskar av hela mitt hjärta har verkligen visat hur mycket du älskar mig och jag hoppas på att jag kommer kunna ge tillbaka den känslan jag har idag till dig varje dag i resten av våra liv. Jag älskar dig och hoppas på att vi får många många lyckliga år tillsammans!"

• Anonym

Tack snälla för era tips jätte bra skriv gääärna mer!
    Jag får nog ta det när jag är lite rund under fötterna ha ha,

Men när man vill tacka sina föräldrar mina brödrar och sambos söner hur får man inte det utan att det blir världens tacktal!

• Anonym

Tack alla som ställt upp för att vi skulle kunna genomföra denna dag.
    Ingen nämn ingen glömd + att jag står inte här i 10 minuter och maler om att vi tackar den och den...

Svar på tråden Måste bara våga hålla tal till min blivande man!