• Allt går fort

Hur fixar man billig förvaring till det lilla badrummet?

Står och vet inte hur jag ska få till vårat badrum. det är litet och vill inte lägga ut massor då det bara är en hyres Men hur kan man lösa förvaringen på ett bra sätt? Just nu har vi bara 1 badrumsskåp och det räcker inte=/

Någon som har nå förslag?

• Svar på tråden Hur fixar man billig förvaring till det lilla badrummet?
  • Zaria

Billig hylla med små korgar på kan vara fint.

• fröken misen

IKEA!!! Billy hyllan kan man sätta skåpluckor på, den är ju inte så djup så den tar ju inte så mycket plats. Annars så går det ju kanske att ställa korgar på badrumsskåpet. eller någon form av hurts med backar (finns snyggare modeller i trä)

• TigerLinn

jag har litet badrum i den nya lgh som jag ska flytta till jag har köpte en lager hylla som jag målat och sedan har jag köpt billig korgar på jysk som ska stå på vissa hyll plan på andra hyllplan ska vissa sker stå synligt så som tvättmedel

• Pallas

Jag har ett BENNO CD-ställ. Funkar skitbra för hårspray, korgar med nagelklippare, toapapper osv.

• polaris

IKEA PS DVD-skåp. Bara 30 cm brett så det passar in även i små utrymmen. {#lang_emotions_smile} 2 meter högt och låsbart så man kan hålla klåfingriga fingrar borta från parfymer mm.
    IKEA PS

• Pallas
    polaris skrev 2009-09-11 13:09:41 följande:
    IKEA PS DVD-skåp. Bara 30 cm brett så det passar in även i små utrymmen.  2 meter högt och låsbart så man kan hålla klåfingriga fingrar borta från parfymer mm.
    Åh vad smart med lås! (Hittade alla mina trosskydd prydligt tapetserade i hela handfatet och på spegeln härförleden.)
Svar på tråden Hur fixar man billig förvaring till det lilla badrummet?