• Anonym (hängis)

Fungerar självhäftande bh:ar på hängbröst?

Hur ska de sitta? Kan man ha sådana när man har hängbröst? Har hittat en klänning med bar rygg och det går inte att ha bh under. Kan jag köpa en sådan?

• Svar på tråden Fungerar självhäftande bh:ar på hängbröst?
  • Mariohn

Jag skulle inte satsa på det. De fungerar mest som bröstvårtstäckare enligt min erfarenhet Men det finns snygga bh-ar utan rygg! som fäster runt axlarna och armarna bara

• ssoooffii
    Mariohn skrev 2009-09-10 23:45:38 följande:
    Jag skulle inte satsa på det. De fungerar mest som bröstvårtstäckare enligt min erfarenhet Men det finns snygga bh-ar utan rygg! som fäster runt axlarna och armarna bara
    Var hittar man en sån bh, jag älskar klänningar med bar rygg men har inte velat köpa nån än då jag MÅSTE ha bh under o då e det inte snyggt längre??
  • Mariohn
    ssoooffii skrev 2009-09-10 23:48:35 följande:
    Var hittar man en sån bh, jag älskar klänningar med bar rygg men har inte velat köpa nån än då jag MÅSTE ha bh under o då e det inte snyggt längre??
    Jag vet faktiskt inte för jag använder inte bh så ofta men många av mina vänner har haft sådana nu i sommar och jag umgås inte enbart med märkeseliten så jag tror att det funkar att gå in i en vanlig underklädesbutik och fråga! Jag hade kanske inte valt h&m och lindex iof
  • ssoooffii
    Mariohn skrev 2009-09-10 23:50:32 följande:
    Jag vet faktiskt inte för jag använder inte bh så ofta men många av mina vänner har haft sådana nu i sommar och jag umgås inte enbart med märkeseliten så jag tror att det funkar att gå in i en vanlig underklädesbutik och fråga! Jag hade kanske inte valt h&m och lindex iof
    okej jag har frågat men det är aldrig någon som förstått vad jag har menat så trodde det var jag som hade fått det om bakfoten så de va ju skönt att veta att det inte va så utan att det verkligen finns =) tack för hjälpen i alla fall så får jag fortsätta jaga =)
  • styggingen

En tjej jag träffade hade en sån självhäftande bh. Hon sa att det var problem om hon svettades. Då släppte den och både byst och bh hamnade i maghöjd.

• Anonym

Jag känner en som tog silvertejp :D
    Fungerade bra men.. Ajaj!

• Anonym (Li)

Om du rullar upp dem först så kanske det funkar!

Svar på tråden Fungerar självhäftande bh:ar på hängbröst?